مجتبی نیک کردار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه 2 نوع آواربرداری در زلزله داریم، افزود: آواربرداری اولیه برای نجات جان افراد در مناطق زلزله زده به اتمام رسیده و نیروها و تجهیزات را برای انجام عملیات آواربرداری ثانویه آماده می کنیم.
او گفت: برای آواربرداری ثانویه امکانات، تجهیزات و نیروها در مناطق زلزله زده در حال استقرار هستند و برنامه ریزی می کنیم که سریعتر شروع کنیم.
به گفته او، در این مرحله با استفاده از تجهیزات راهسازی آواربرداری در سطح شهرها و روستاهای زلزله زده انجام می شود.
وی با بیان اینکه تمام ماشین آلات استان کرمانشاه برای آواربرداری آماده شده است، گفت: از توان تجهیزات استان های دیگر هم برای آواربرداری استفاده می کنیم.
او از حضور نیروهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در مناطق زلزله زده نیز قدردانی کرد و گفت: سپاه در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده پای کار است.
او به حضور هشت تن از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: امروز به اتفاق این افراد عازم مناطق زلزله استان هستیم.
نیک کردار افزود: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده بازدید می کنند و ارزیابی های خود در ارتباط با میزان تخریب این مناطق را به مجلس ارائه می کنند.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.