فرامرز اکبری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مردم را به خویشتن داری و آرامش بیشتر دعوت کرد و اظهارداشت: وقوع زلزله هرگز قابل پیش بینی نیست.
وی از متولیان کانال های خبری محلی و فضای مجازی درخواست کرد مردم را به بی توجهی در باره شایعه های فضای مجازی در ارتباط با وقوع زلزله جدید، آگاه کنند.
وی از ادامه کمک رسانی و امداد به مردم زلزله زده قصرشیرین خبر داد و گفت: خیران شهرستان و سایر استان های کشور می توانند با تامین اقلام مورد نیاز و ضروری، به همنوعان خود در این شهرستان کمک کنند.
فرماندار قصرشیرین ادامه داد: هم اکنون مسئولان، همراه و همگام با دیگر نیروهای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر و بسیج پای کار هستند و برای ارائه خدمت مطلوب به زلزله زدگان، تلاش شبانه روزی دارند.
اکبری همچنین از رفع مشکل قطعی آب آشامیدنی در بیشتر مناطق این شهرستان خبرداد و گفت: مردم دغدغه چادر، پتو و مواد غذایی دارند و تلاش ها برای جذب این اقلام و توزیع در بین مردم ادامه دارد.
زلزله 7.3 دهم ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون حدود 430 کشته و 7600 مصدوم به همراه داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد که از جمله آن می توان به تخریب کلی 12 هزار واحد مسکونی و آسیب دیدگی بیش از 15 هزار واحد دیگر اشاره کرد.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت و برخورداری از 186 کیلومتر مرز با عراق در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.