سرهنگ محمدحسین حمیدی روز سه شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه افزود: همیشه هنگام حادثه و بحران مثل زلزله اخیر یکی از جاهای که دچار آسیب و خسارت می شود راه ها و جاده ها است.
وی گفت: در زلزله اخیر پلیس راه به همراه راهداری در راستای امداد رسانی و تسهیل تردد در مناطق زلزله زده بخصوص در شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب حاضر و راه های مسدود شده را باز کردند.
وی بیان داشت: همیشه در مسئله ای که در زمان بحران موجب کندی امداد رسانی و ترافیک می شود حضور غیرضروری خودروها و افراد است که پلس توصیه می کند، افرادی که حضورشان ضروری نیست در این مناطق تردد نکنند.
وی در ادامه افزود: در راستای کمک به امدادرسانی به مردم زلزله زده سرپل ذهاب، پلیس راه و به کمک یگان ویژه و نیروی انتظامی طرح ترافیکی ایجاد کرده است.
سرهنگ حمیدی از مردم خواست برای کمک به مردم زلزله زده با سازمان های امداد رسان هماهنگی کنند و از حضور خودجوش در مناطق زلزله زده پرهیز کنند.
او همچنین از طرح محدودیت جا به جای بار در داخل و خارج از شهر سرپل ذهاب خبر داد و گفت: این طرح در راستای حفظ امنیت جانی و مالی مردم آسیب دیده است.
وی از استقرار ایستگاه های متعدد و تیم های گشتی یگان ویژه و انتظامی در سطح شهر برای ایجاد امنیت در راستای امنیت جان و مال مردم خبر دارد.
رییس پلیس راه کشور گفت: مردم توصیه های پلیس را جدی بگیرند و از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند و در راستای کمک افراد مصیبت دیده با هماهنگ بیشتری اقدام کنند.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.