به گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن ایران بود که در مسابقه اول خود به مصاف 'احمد الجامی' کشتی گیر عراقی رفت و توانست با حساب 11 بر صفر پیروز و راهی دور دوم شود.
ملی پوش وزن 125 کیلوگرم ایران در رقابت های داخل سالن آسیا دومین دیدار خود را برابر 'داوید مودزمانشویلی' کشتی گیر گرجستانی الاصل و دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان از ازبکستان برگزار کرد و با حساب 2 بر یک شکست خورد.
محبی با توجه به راه یابی کشتی گیر ازبکی به دیدار فینال، راهی گروه بازنده ها شد و با برتری 14 بر 4 مقابل ' فرهاد آناکولوف ' از تاجیکستان به دیدار رده بندی راه یافت.
در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز نیز محبی توانست 10 بر 6 مقابل 'دولت شابانبای' نایب قهرمان آسیا از قزاقستان پیروز و مدال برنز را به گردن بیاویزد.
تیم ملی کشتی آزاد با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بعنوان قهرمانی (از نظر مرغوبیت مدال) پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان رسید.
ارشک محبی در رشته کشتی پهلوانی و حسین کیهانی در ماده دو 3 هزار متر با مانع دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در مسابقات داخل سالن آسیا بودند که به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شدند.
پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا - اقیانوسیه از 26 شهریور ماه با حضور 49 کشور از قاره های آسیا و اقیانوسیه در ترکمنستان آغاز و تا روز پنجم مهر ادامه خواهد داشت.
کاروان ورزشکاران ایران که به نام شهید مدافع حرم 'محسن حججی' نامگذاری شده نیز با 214 ورزشکار (115مرد و 66 زن ) به این رقابت ها اعزام شده است.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.