هیوا رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 14 هزار حامی از 6 هزار و 335 فرزند یتیم نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان حمایت می کنند.
وی با بیان اینکه 70 درصد از حامیان ایتام غیر بومی و در خارج از استان هستند، گفت: کمک های این حامیان به صورت کمک های نقدی و یا غیر نقدی و خدمات مختلف ارائه می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های آنان را از جمله اهداف طرح اکرام ایتام عنوان کرد.
وی ادامه داد: خیران و افرد خیرخواهی که تمایل به شرکت در این کار خداپسندانه را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام (ره)در این طرح ثبت نام کرده و به هر میزانی که تمایل دارند به ایتام نیازمند کمک کنند.
رحیمی با قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام و محسنین گفت: تمامی کمک‌های مردمی در سریعترین زمان ممکن و براساس اولویت نیاز خانواده‌های تحت پوشش در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
طرح اکرام ایتام و محسنین از سوی کمیته امداد امام(ره) و با هدف حمایت مادی و معنوی خیران از فرزندان خانواده‌هایی که از نعمت پدر محروم بوده یا به دلیل بیماری، کهولت و از کار افتادگی سرپرست خانواده، توان اداره زندگی خود را ندارند اجرا می شود.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانواده کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.