دبیرکل مجمع روحانیون مبارز در پیامی درگذشت آیت‌الله هادی باریک‌بین، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق قزوین را تسلیت گفت.

به گزارش جماران، متن پیام آیت‌الله سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها به نقل از کانال تلگرام وی در پی می آید:

«سحرگاه روز شنبه ۱۹ فروردین 1396، آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌بین رخت از این جهان بربست و به دیار باقی شتافت. تخلق به اخلاق حسنه و آراستگی به فضائل انسانی در رفتار و گفتار این روحانی عالی‌قدر می‌درخشید. اهالی گرامی قزوین از این عالم وارسته در طول هشتاد سال هرگز نقطۀ سیاهی به خاطر ندارند، از آن روزگار که در حوزه‌های علمیه قم و نجف در تلاش برای به چنگ آوردن جواهر علوم اهل بیتِ پیامبر گرامی (صلی الله علیه و آله و سلم) بود، تا آن زمان که بر منبرِ خطابۀ نماز جمعه می‌ایستاد؛ تا پایان عمر همواره ارادتمند مخلص امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) بود و برای حاکمیت دین خدا در چارچوب نظام جمهوری اسلامی تا آنجا که در توان داشت کوشید؛ جزاه الله خیر الجزاء.

تقدیم فرزند عزیزش به جبهۀ جنگ و شهادت او در راه دفاع از میهن اسلامی گواه صادقی بر ایمان مخلصانه‌اش بود. اکنون آیت‌الله باریک‌بین دعوت معبود خویش را لبیک گفته و در جوار رحمت حق آرمیده است؛ خدایش رحمت کند و با شهیدان اسلام محشور فرماید.

اینجانب درگذشت این عالم فقید را به مقام معظم رهبری و به اهالی محترم و قدرشناس قزوین و به خانوادۀ محترم و فرزندان و دیگر بستگانش، به‌ویژه به فرزند گرامی‌اش حجت‌الاسلام حاج شیخ محمد باریک‌بین تسلیت می‌گویم و برای مصیبت‌دیدگان، از خداوند بزرگ صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.