مراسم جشن پیوند نوه آیت الله هاشمی (ره) دو روز قبل از رحلت ایشان برگزار شد. خطبه عقد این مراسم را آیت الله هاشمی قرائت کرد.

به گزارش جماران، در این مراسم لیلی هاشمی فرزند یاسر هاشمی به عقد محمد مهدی صانعی طاهری درآمد. 
 
 آیت الله هاشمی علاوه بر یک جلد کلام الله مجید یک عدد انگشتر که نگین آن از ضریح سنگ قبر امام حسین (ع) ساخته شده است را نیز بعنوان تبرک به داماد تازه خاندان هاشمی هدیه داده است.
 
لیلی هاشمی در یک دلنوشته با انتشار آخرین عکس آیت الله هاشمی(ره) در مراسم عقدش روی صفحه اینیستاگرامش اینچنین نوشت: «خوشحالترین بودم کنار سفره، رو به روی آینه و قرآن نشستیم، اول دعایمان کرد. بعد خطبه عقد را خواند. چقدر شنیدن صدایش آرامش داشت. عقد را که خواند، با اجازه اش (بله) را گفتم و خوب در آغوشش گرفتم، همان عطر همیشگی، همان پدربزرگ دوست داشتنی، خوشحال ترین بودم و سهم من از این خوشحالی تنها دو روز بود... و حالا من مانده ام و سنگینی خاطرات پدربزرگانه ام. تو بزرگتر از آن بودی که بخواهند از خوبی ات بگویند»
 
وی همچنین عکسی از دوران طفولیتش را در آغوش پدربزرگ نیز در اختیار پایگاه خبری تحلیلی قلم نیوز قرار داده است.
 
 
روایت نوه آیت الله هاشمی از مراسم عقدش دو روز قبل از رحلت (+تصاویر)روایت نوه آیت الله هاشمی از مراسم عقدش دو روز قبل از رحلت (+تصاویر)روایت نوه آیت الله هاشمی از مراسم عقدش دو روز قبل از رحلت (+تصاویر)

منبع: قلم نیوز

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.