۳ رشته از بازی‌های پاراآسیایی جوانان حذف شد

سه رشته ورزشی به دلیل استقبال کم شرکت‌کنندگان، از بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: کمیته برگزار کننده بازی‌های پاراآسیایی اعلام کرده است که سه رشته شطرنج، تیراندازی با کمان و بولینگ به دلیل استقبال کم شرکت کنندگان حذف شد و بازیهای این دوره با هفت رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

محمدرضا محمودخانی افزود: در رشته تیراندازی با کمان از کشور ما یک شرکت کننده قرار بود حاضر شود که محدثه کهنسال با توجه با کارنامه خوب ورزشی احتمال زیادی برای کسب مدال طلا داشت و در رشته شطرنج قرار بود با ده نفر حاضر شویم که به این ترتیب نمی توانند شرکت کنند، همچنین کاروان ایران در رشته بولینگ نماینده ای برای شرکت در مسابقات معرفی نکرده بود.

وی افزود: بازیهای پاراآسیایی امارات با شرایط جدید در هفت رشته شنا، دو و میدانی، تنیس روی میز، وزنه برداری، بوچیا، گلبال و بدمینتون برگزار می شود.

محمودخانی هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی امارات را حفظ جایگاه دومی دوره قبل دانست و اظهار داشت: در دوره گذشته بازی های پاراآسیایی عنوان دوم را کسب کردیم و هدف مان در این دوره این است که در مقابل تیم های قدرتمندی مثل چین و کشورهای دیگر این جایگاه را حفظ کرده و بتوانیم به جایگاه اولی ارتقا دهیم. از طرفی مستعدان این رشته را شناسایی و برای پیشرفت شان برنامه ریزی می کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید