الهلال با ۴ غایب در دیدار با پرسپولیس

بازیکنان تیم الهلال پس از یک روز استراحت آخرین تمرین خود را امروز (شنبه) در ریاض زیر نظر رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی برگزار کردند تا مهیای بازی حساس برابر پرسپولیس شوند. این جلسه تمرینی به حرکات بدون توپ و برنامه‌های سبک تاکتیکی اختصاص داشت و الهلالی‌ها عصر امروز با هواپیمای اختصاصی عازم مسقط می‌شوند. یاسر الشهرانی، سالم الدوساری، یاسر القحطانی و مجاهد المنیع 4 بازیکن غایب تیم الهلال عربستان در مصاف با پرسپولیس هستند که در حال گذراندن دوران نقاهت ناشی از مصدومیت هستند. تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ساعت 19 دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند. تصاویری از آخرین تمرین حریف عربستانی پرسپولیس را مشاهده می‌کنید: تیم الهلال عربستان در غیاب ۴ بازیکن خود رو در روی پرسپولیس در بازی هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکنان تیم الهلال پس از یک روز استراحت آخرین تمرین خود را امروز (شنبه) در ریاض زیر نظر رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی برگزار کردند تا مهیای بازی حساس برابر پرسپولیس شوند. این جلسه تمرینی به حرکات بدون توپ و برنامه‌های سبک تاکتیکی اختصاص داشت و الهلالی‌ها عصر امروز با هواپیمای اختصاصی عازم مسقط می‌شوند.

یاسر الشهرانی، سالم الدوساری، یاسر القحطانی و مجاهد المنیع 4 بازیکن غایب تیم الهلال عربستان در مصاف با پرسپولیس هستند که در حال گذراندن دوران نقاهت ناشی از مصدومیت هستند.

تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران ساعت 19 دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، پایتخت عمان به مصاف هم می‌روند.

تصاویری از آخرین تمرین حریف عربستانی پرسپولیس را مشاهده می‌کنید:

 

دیدگاه تان را بنویسید