زمان بازی صبا و تراکتور تغییر کرد

زمان برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ساعت 17:15 تغییر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور بنا بود بازی روز جمعه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود، اما بر  اساس اعلام جدید این دیدار یک ساعت و 45 دقیقه زودتر یعنی ساعت 17:15 همین روز انجام می‌شود.

بدین‌ترتیب دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز طبق برنامه جدید سازمان لیگ فوتبال ایران از ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه هفته جاری به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی برگزار خواهد شد، دیداری که در آن صبا به دنبال انتقام شکست دو بر صفر بازی نیم‌فصل نخست به میدان می‌رود.

مهمترین دلیل تغییر ساعت برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست‌وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس، درخواست تیم میهمان به سبب زمان پرواز هواپیما در بازگشت این تیم به تبریز است و با موافقت باشگاه صبا، سازمان لیگ زمان برگزاری این دیدار را حدود یک ساعت و 45 دقیقه تغییر داد.

گفتنی است صبا در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک به برد در این دیدار نیاز دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید