هفته بیستم لیگ برتر والیبال

هفته بیستم لیگ برتر والیبال/ صدرنشینی بانک سرمایه با پیروزی مقابل عمران سازی

والیبالیست های بانک سرمایه با پیروزی مقابل عمران ساری به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در نخستین بازی از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه در خانه والیبال به مصاف عمران ساری رفت و سه بر صفر پیروز شد.

در ست اول این بازی بازیکنان بانک سرمایه با یک بازی خوب موفق شدند از همان ابتدای کار از حریف پیشی بگیرند.

فرهاد قائمی، عادل غلامی، لوکاس ژیگادلو، شهرام محمودی، فرهاد ظریف و میلاد عبادی‌پور بازیکنان تیم بانک سرمایه بودند که با یک بازی طوفانی در ست نخست موفق شدند با اختلاف امتیاز خوبی به پیروزی برسند.

در این ست بانک سرمایه موفق شد 25 بر 15 برابر حریف خود پیروز شود.

در ست دوم هم شاگردان مصطفی کارخانه برتری محسوسی بر حریف داشتند. با وجود اینکه عمران ساری تلاش می‌کرد با برتری برتری و کسب امتیاز برابر صدرنشین جزو تیم‌های پلی‌آف قرار بگیرد اما بازهم این بانکی‌ها بودند که در ست دوم 15-10 پیش افتادند.

امیتاز 16 برای عمران ساری در یک رفت و برگشت زیبا به دست آمد. در این امتیاز هر دو تیم در توپ‌گیری عملکرد خوبی داشتند که در نهایت امتیاز به شاگردان محمودی در عمران رسید.

با این حال باز هم بانک سرمایه بود که پیروز ست دوم لقب گرفت. شفیعی امتیاز 25 را برای بانک سرمایه کسب کرد تا این ست هم 25-17 به سود این تیم به پایان برسد و بانک سرمایه در ست شماری دو بر صفر پیش بیفتد.

در ست سوم عمرانی‌ها بهتر کار کردند و تا امتیاز 11 هم با تساوی پیش رفتند اما در ادامه باز هم این بانکی‌ها بودند که موفق به بردن این ست شدند.

ست سوم با نتیجه 25 بر 21 به نفع بانک سرمایه به پایان رسید تا این تیم با 18 برد 50 امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

رادوستین استویچف، مربی بلغارستانی که شانس اول سرمربی‌گری تیم ملی است تماشاگر ویژه این بازی بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید