به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان، پیمان ترکمانه افزود: با توجه به نیاز هموطنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده، کمیته امداد استان همدان آماده پذیرش کمک‌های نقدی و غیرنقدی بشر دوستانه مردم استان است.
وی با بیان اینکه این کمک‌ها در راستای تأمین نیازهای مردم مناطق زلزله زده به استان‌های غربی ارسال می‌شود، عنوان کرد: 70 هزار چادر نیز از سوی جمعیت هلال‌احمر تهیه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان افزود: شهروندان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نظیر پتو، مواد غذایی بسته‌بندی شده و فاسد نشدنی و البسه گرم و نو را به دفاتر کمیته امداد استان تحویل دهند.
ترکمانه گفت: همچنین شماره حساب 0109500950005 نزد بانک ملی یا شماره کارت 6037991899696672 آماده واریز کمک‌های نقدی شهروندان برای کمک‌رسانی و ارائه خدمات به شهروندان مناطق زلزله زده است.
به گزارش ایرنا، زلزله ای شب گذشته - یکشنبه - به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمارها این زلزله 430 کشته و افزون بر 6هزار و 700 مصدوم داشته است و بیشترین خسارت ها مربوط به شهرستان سرپل ذهاب می شود.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.