به گزارش خبرنگار ایرنا، ماشاءالله قاسمی عصر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: بانک گردشگری در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اعتبارات مربوط به خرید هدایای پایان سال را به ساخت مدرسه در مناطق محروم اختصاص داده است.
وی بیان داشت: این فضاهای آموزشی که عملیات اجرایی آن از اواخر اسفند ماه سال جاری آغاز می شود، در روستاهای تنگ شیدان ، دسکی ،تنگ دف ، سیر جا از توابع شهرستان جاسک وروستاهای حسن آباد، موریته دین آباد ، بند چاهون ،گدار عربو از توابع بخش احمدی شهرستان حاجی آباد احداث خواهد شد .
قاسمی با قدردانی از مشارکت و همراهی بانک گردشگری ، تصریح کرد: با احداث این واحد های آموزشی بیش از 250 دانش آموز مناطق روستایی حاجی آباد وجاسک از فضایی ایمن واستاندارد بهرمند می شوند.
مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان خاطرنشان کرد: برای رفع کمبود فضای آموزشی وجمع آوری مدارس تخریبی در استان، همراهی خیرین بسیار ضروری است.
وی اظهار کرد: در طول سه ساله دولت تدبیر و امید از 2 هزار و 500 کلاس تخریبی در استان ، تعداد 900 کلاس درس با کمک نیکوکاران و اعتبارات دولتی بازسازی شده است.
این مقام مسئول بیان داشت: هم اکنون یکهزار و 600 کلاس درس تخریبی و فرسوده در هرمزگان وجود دارد که برای بازسازی و نوسازی این کلاس ها اعتباری افزون بر 2 هزار و 400 میلیارد تومان نیاز است.
شهرستان حاجی آباد در 175 کیلومتری شمال شرق و جاسک در 330 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.