شماره مهر ماه نشریه های دوست خردسالان، کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد.

به گزارش جماران، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) صاحب امتیاز سه ماهنامه دوست خردسالان، کودکان و نوجوانان و حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری نیز مدیر مسئول آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسن زاده نیز سردبیری این نشریات را بر عهده دارد.

شماره 569 ماهنامه فرهنگی آموزشی دوست خردسالان در 35 صفحه منتشر شده است؛ که مطالب متنوعی از قبیل قصه، شعر، بازی و سرگرمی را شامل می شود. از عنوان ها و مطالب درج شده در این نشریه می توان به «عطر گل محمدی»، «عروسک قشنگ»، «مثل مامان پلیسم» و «شب بخیر آدم برفی» اشاره کرد.

در صفحه 30 این شماره از نشریه دوست خردسالان آزمایش علمی است که خردسالان را با گیاهان نحوه کاشتن و آب دادن به آنها آشنا می کند. از دیگر صفحات جذاب این نشریه «نقاشی با چوب خوشبو» در صفحه 11 و شعرها و قصه های متفاوت در صفحه های مختلف آن است.

شماره 620 مجله دوست کودکان نیز در 63 صفحه، شامل 34 بخش مختلف از جمله گفت و گو، داستان، قصه و جدول منتشر شده است.

از جمله عنوان های این ماهنامه می توان به «همراه با امام»، «قصه های من و جبهه»، «جدول مناسبت ها»، «نامه کودکان به امام خمینی» و «کاردستی» اشاره کرد.

همچنین شماره 281 ماهنامه فرهنگی ادبی دوست نوجوانان در 83 صفحه منتشر شده است. در این ماهنامه نیز عناوین و مطالب مختلفی به چشم می خورد که از جمله آنها «یک فنجان شعر»، «آداب معاشرت» و «باشگاه کسب و کار» است.

اما مطلب اولین این نشریه صفحه 4 آن است که با عنوان «بوی درس و مدرسه» به بهانه آغاز سال تحصیلی در داستان کوتاه یک صفحه ای به این موضوع پرداخته است.

«نامه های نوجوانان به امام خمینی (س)» در صفحه 24، «معماهای شگفت انگیز» در صفحه 32، داستان مصور در صفحات 40 تا 43 و جدول صفحه 80 از بخش های جذاب این نشریه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.