ناراحتی محسن یگانه از تماشاگران کنسرتش

محسن یگانه در هفتمین روز از سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در حالی ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت که سایه سنگین حادثه پلاسکو بر جشنواره سنگینی می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محسن یگانه که در هفتمین روز از جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد روی صحنه رفت در برابر واکنش حضار به قطعات غمگینش گفت: «انگار بعضی از دوستان فقط برای قطعات شاد و شش‌و‌هشت آمده‌اند.»

محسن یگانه در هفتمین روز از سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در حالی ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت که سایه سنگین حادثه پلاسکو، مصدوم شدن تعدادی از آتش‌نشانان، محبوس شدن عده‌ای دیگر زیر آوار و بی‌خبری از سرنوشت‌شان بر جشنواره سنگینی می‌کرد.

یگانه اجرایش را با قطعه «باور کنم» آغاز‌کرد و پس از آن با اشاره به این حادثه تلخ گفت: «اتفاق تلخی که امروز رخ داد همه ما را ناراحت کرد. آتش‌نشانی یکی از شریف‌ترین شغل‌ها در تمام دنیا است و می‌خواهم این افراد فداکار را 30 ثانیه به صورت ایستاده تشویق کنید.»

او در ادامه قطعات «آخه دل من»، «بمون»، «هوایی شدی»، «رگ خواب» و «نباشی» را اجرا کرد. برنامه با قطعه «کویر» ادامه یافت و محسن یگانه پس از آن گفت: «ببخشید اگر غمگین بود ولی به هر حال گاهی غم و غصه هم وجود دارد.»

یگانه در ادامه برای شاد کردن فضا قطعات شش‌و‌هشت «دوسِت دارم» و «اینجا جای تو نیست» را به دنبال هم خواند و پیش از اجرای قطعه بعدی گفت: «قطعه بعدی هم غمگین است. البته گویی بعضی از دوستان فقط برای قطعات شاد و شش‌و‌هشت آمده‌اند. برای آن‌ها هم قطعاتی داریم ولی برای این که در سالن بمانند فعلاً اجرایشان نمی‌کنیم.»

«بیت آخر»، «نخواستم»، «نمی‌شه»، «عذاب»، «دلسرد» و «سکوت» قطعات بعدی این کنسرت بودند.

پس از اجرای قطعه «سکوت»، نوبت به اجرای آنپلاگد (استفاده از سازهای آکوستیک و نه الکتریک) «بهت قول می‌دم» رسید. هنگامی که یگانه و گروهش خود را برای اجرای این اثر آماده می‌کردند، شور و‌ هیجانی بر سالن حاکم شد که تعجب یگانه را در پی داشت. او گفت: «واقعاً غیر قابل پیش‌بینی هستید. من این همه آهنگ خواندم و حالا برای این یک قطعه این‌طور اشتیاق دارید؟ یعنی در تمام این سال‌ها به سلیقه مشترک و مشخصی در مورد آهنگ‌ها نرسیده‌ایم؟ امیدوارم در آینده باز هم از این آهنگ‌ها داشته باشم اما شما هم سعی کنید غیرقابل پیش‌بینی نباشید.»

قطعات پایانی این کنسرت «من» و «وابستگی» بودند.

میلاد پرقوه (پیانو و کیبورد)، سعید علیرضایی (گیتاربیس)، محمدرضا زارعی (ویلن)، محمد زرنوش (کلارینت و ساکسیفون)، مبین رفیع‌زاده (درامز)، وحید قاسمی (پرکاشن و دمام) و وحید وحیدی (گیتار) اعضای ارکستر محسن یگانه در این کنسرت بودند.

سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 24 دی آغاز شد و روز جمعه اول بهمن علاوه بر برگزاری اختتامیه در تالار وحدت، شاهد چهار اجرای پایانی در تالار رودکی و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران خواهد بود.

منبع: خبرانلاین

دیدگاه تان را بنویسید