این بانوی پرافتخار ایران چهارشنبه در گفت با ایرنا اعلام کرد:‌ به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش همراه و همدرد با آسیب دیدگان این حادثه تلخ و ناگوار به مردم شریف ایران به ویژه هموطنانم در کرمانشاه تسلیت عرض می کنم .
وی اضافه کرد: برای کمک به هموطنانم، مدال طلای پارالمپیک 2016 ریو را به عنوان کمک کوچکی به حراج می گذارم تا از این راه بتوانم با کمک مردم باری را از روی دوش این عزیزان که نیاز به همیاری دارند بردارم.
جوانمردی که علاوه بر مدال های مختلف جهانی و پارالمپیک بهترین ورزشکار سال جهان و آسیا را در کارنامه دارد افزود:برای جمع آوری کمک های مردمی درآکادمی تیراندازی جوانمردی واقع در سالن یادگار امام ستادی را تشکیل دادیم و منتظر کمک های مردم در تمام زمینه ها هستیم و امیدواریم بتوانیم دل زلزله زدگان را شاد کنیم و به بازماندگان بگوییم که تنها نیستند.
زمین لرزه شدیدی با قدرت 7.3 درجه ریشتر ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه بیستم آبان 96 استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و همچنین بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن روستای ازگله کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
خبرنگار:‌حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.