پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت؛

مقدسی: کمسیون صنایع از شریعتمداری دفاع میکند

نماینده مردم خنداب و اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون صنایع و معادن از آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت می کند و برنامه های ایشان را به نفع اقتصاد کشور می داند.

به گزارش جماران، در ادامه صلاحیت وزاری پیشنهادی کابینه دوزادهم در مجلس شورای اسلامی، مهدی مقدسی،  در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت  پشت تریبون قرار گرفت و گفت و با اعلام حمایت کمیسیون صنایع و معادن از شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، تاکید کرد برنامه های ایشان را به نفع اقتصاد کشور است.

وی همچنین گفت: شریعتمداری سابقه خوبی در حوزه صنعت دارد و سابقه ایشان کار دفاع را آسان کرده است و ایشان بارها لیاقت و توانایی خود را اثبات کردند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک برنامه بالادستی در برنامه های آقای شریعتمداری لحاظ شده است، گفت: توجه به سرمایه گذاری خارجی و تقویت تشکیلات صادرات محور، اعتقاد به اقتصاد دریا محور و اعتقاد به برنامه ششم توسعه، توجه به اشتغال روستا و مبارزه با قاچاق در برنامه‌های ایشان به خوبی پررنگ و مهم است.

مقدسی در ادامه تاکید کرد: توجه به موانع تولید و فضای کسب و کار و جوانگرایی و استفاده از توان زنان در وزارتخانه ایشان را وزیری با برنامه در وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که امید است برنامه‌های ایشان بتواند موثر و در جهت رفع مشکلات به خوبی اجرایی شود.

نماینده مردم اراک در پایان گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم مطالبات و مشکلات مردم و هر آنچه مانع توسعه و رشد در کشور است را با جدیت متذکر شویم و اقدامات دولت و وزرا را تیزبینانه رصد کنیم و بر آن نظارت نماییم و بدون هیچ ملاحظه‌ای نواقص و مشکلات را منعکس کنیم اما در عین حال حایت از دولت و وزرا نیز یک وظیفه است و از آقای شریعتمداری می‌خواهم به مشکلات واگن سازی پارس، پپکو اراک و صنایع بزرگ و مشکل دار اراک، کمیجان، خنداب، فرهان و آشتیان توجه جدی نماید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.