نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی: فراموش نمی‌کنیم دغدغه رهبری را که بارها به آن تاکید کرده‌اند که کاهش هزینه‌های درمان توسط مردم انجام شود یقینا تلاش‌های آقای قاضی‌زاده‌هاشمی بر این اساس شکل گرفت و موفق به کاهش هزینه‌ها توسط مردم شد.

به گزارش جماران، در روند بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، مرتضی صفاری نطنزی، به عنوان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پشت تریبون قرار گرفت و تاکید کرد: برنامه‌های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان کاملا با اسناد بالادستی تطبیق داشته و حکایت از اشراف و تسلط ایشان در حوزه بهداشت دارد.

نماینده مردم نطنز همچنین افزود: بزرگ‌ترین دستاورد و توفیق دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی و بهداشت بوده است. طبیعی است که این دستاوردها ناخودآگاه به وجود نیامده و نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های وزرای مربوطه بوده است.

وی تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم دغدغه رهبری را که بارها به آن تاکید کرده‌اند که کاهش هزینه‌های درمان توسط مردم انجام شود یقینا تلاش‌های آقای قاضی‌زاده‌هاشمی بر این اساس شکل گرفت و موفق به کاهش هزینه‌ها توسط مردم شد.

این نماینده مجلس با اشاره به دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان طی دوره چهار ساله مسئولیت وزارت بهداشت با قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: راه اندازی کلینیک ویژه در ۱۲۸ شهر و مناطق محروم، ۳۲ پایگاه اورژانس هوایی،‌ ایجاد مراکز ناباروری در مناطق محروم، احداث ۱۲۲ بیمارستان جدید، سه هزار و ۴۰۰ خانه بهداشت، احداث ۷۴۲ مرکز جامع سلامت روستایی و ۱۹۸ شبکه بهداشت بخشی از تلاش‌های وزارت بهداشت و شخص وزیر است.

صفاری نطنزی خاطرنشان کرد: قاضی‌زاده‌هاشمی ۲۷۰ بار به استان‌های کشور و مناطق محروم سفر کرده و در ۶۰۶ شهر و روستا حضور داشته است و این اقدامات همراه با اخلاق مداری مایه رضایت مردم شده است.

وی ادامه داد: تلاش‌ها و شخصیت علمی و حرفه‌ای قاضی‌زاده‌هاشمی ستودنی است، اما مروری به برنامه‌های ارائه شده توسط وی حکایت از اشراف و تسلط ایشان بر مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان دارد.

نماینده مردم نطنز در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های ارائه شده قاضی‌زاده‌هاشمی کاملا با اسناد بالادستی مطابقت داشته و اهدافی که مشخص شده در نوع خود کم نظیر بوده و قاضی‌زاده‌هاشمی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.