نماینده مردم تنگستان در مجلس شورای اسلامی: کرباسیان توانست دروازه ورود دلارهای غیرنفتی را به کشور باز کند.

به گزارش جماران، کمال‌الدین شهریاری در روند بررسی رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دوازده،  در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد، گفت: معاونت نظارت مجلس گزارشی را در خصوص تطبیق برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم با اسناد بالادستی تهیه کرده که خوشبختانه کمترین انحراف در این گزارش مربوط به خط مشی و برنامه های آقای کرباسیان است.

وی افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی برنامه ششم توسعه، بودجه‌های سنواتی و سند چشم انداز از برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد هستند و چیزی خارج از این قرار نیست که در برنامه ایشان وجود داشته باشد.

این نماینده مجلس یادآور شد: کرباسیان از سال 60 در دولت شهید رجایی قائم مقام معاونت سازمان برنامه و بودجه بود و در دولت‌های اصلاحات، سازندگی، اعتدال و  درواقع در همه دولت‌ها کار کرده که این مسئله نشانگر شخصیت ایشان است که بدون وابستگی به هیچ جناح و فرقه و خط سیاسی برای مملکت کار کرده است. نه ادعا داشته و نه حاشیه.

بهادری تصریح کرد: کرباسیان چهره‌ای است که اقتصاد را آلوده به خط و خطوط سیاسی نکرده و نمی کند در واقع حوزه اقتصاد را از تمامی جنبه ها تجربه کرده است. نه تنها در دستگاه‌های دولتی بلکه در نهادهای عمومی غیردولتی هم خدمت کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.