نماینده مردم ارومیه در جلس شورای اسلامی: اولین بار است که طی ۱۰ سال گذشته به عنوان نماینده موافق صحبت می‌کنم و می‌توان این را معجزه دانست.

به گزارش جماران، نادر قاضی پور که در جلسه علنی مجلس پشت تریبون قرار گرفت، در موافقت با سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات برای کابینه دوازدهم گفت: با توجه به وظیفه ذاتی وزارت اطلاعات علوی خوب عمل کرده است.

قاضی پورهمچنین گفت:اولین بار است که طی ۱۰ سال گذشته به عنوان نماینده موافق صحبت می‌کنم و می‌توان این را معجزه دانست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: اینکه آقای علوی به مسائل امنیتی نگاه  فرهنگی دارد و این یعنیبا عقلانیت به مسائل وزارت اطلاعات نگاه میکند. او به مشکلات امنیتی نگاه سیاسی دارد و نهایتاً‌ آنها را تبدیل به یک مشکل اجتماعی می‌کند و در سازمان‌های مردم‌نهاد آنها را حل می‌کند.

قاضی پور افزود: آدم غیر عاقل یک مشکل کوچک را بزرگ می‌کند. علوی در چارچوب حرکت می‌کند و به فضای امنیتی کشور آرامش داده است. عملیات‌های زیادی را برای مبارزه با گروه‌های تروریستی، منافقین و ضد انقلاب انجام داده است. ۱۲۰ گروه تروریستی را از بین برده است. او توانسته است وابسته سیاسی ایران در یمن را آزاد کند، پیکر مرحوم دانایی‌فر را از پاکستان به ایران انتقال دهد و این تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های ایشان در وزارت اطلاعات می‌باشد.

قاضی‌پور مردم ارومیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر وزارت اطلاعات با تمام ارگان‌ها هماهنگ است. علوی ولایتمدار و تابع رهبری است. تقویت بنیه دفاعی و وزارت اطلاعات به نفع کشور است. به طور خلاصه رفتار علوی مصداق این آیه قران است که می‌گوید با دشمنان خودسرسخت و با دوستان با ملاطفت برخورد کنید. امیدوارم مشکلات آن دسته از افراد که با علوی مخالفت می‌کنند حل شود و ایشان با رای اعتماد خوب در این سمت انتخاب شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.