کانالهای ضد دینی بازدید کننده کمی دارد اما فقط یک دعای فرج در یک کانال تا 14 میلیون نفر بازدید کننده دارد واین بیانگر آن است که جوانان ما ضد دین و به دنبال فساد نیستند.

وزیر اطلاعات با علمای استان خراسان دیدار کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در دیدار با آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گزارشی از اقدامات دولت در حوزه های مختلف ارائه داد.
   در این نشست استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 224 پروژه با اعتباری بالغ بر 17 هزار و 928 میلیارد ریال هم زمان با ایام الله دهه فجر در استان، اظهار کرد: در حوزه آبرسانی و گازرسانی به روستاها در این ایام تلاش ویژه ای در استان انجام شده است.
   علیرضا رشیدیان با بیان اینکه پروژه های گازرسانی به 144 روستا نیز در این ایام بهره برداری می شود، افزود: این پروژه ها با اعتبار 830 میلیارد ریال به اجرا درآمده است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ضریب نفوذ گاز روستایی در استان از 63 درصد تا آخر دولت یازدهم به 87 درصد می رسد.

دیدار با آیت الله سید جعفر سیدان

حجت الاسلام سید محمود علوی جریان دیدار با آیت الله  سید جعفر سیدان ازعلمای حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: درنظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیاربزرگی انجام شده است این دولت نیز خوب کار می شود اما بخوبی بیان و اعلام نمی گردد.
   وی با اشاره به سفر روز گذشته خود به شیراز گفت: فقط در این استان دیروز 262 روستا گازرسانی شد ضمن آنکه همزمان در سایر استانهای کشور، کارها در گستره وسیع در حال انجام است چنانچه در بخش های برق رسانی روستاها، گازرسانی به شهرها و روستاها، افتتاح بیمارستانها،مدارس ، پروژه های راه سازی و غیره نیز اقدامات گسترده ای انجام شده و همچنان هم در دست اجراست اما تبلیغات مناسبی از خدمات ارائه شده و در دست انجام صورت نمی گیرد.
   وی با اشاره به حاشیه شهر مشهد گفت: عمده جمعیت یک میلیون و 200 هزارنفری حاشیه شهر مشهد روستائیانی هستند که به دلیل نبود اشتغال و مشکلاتی از این دست در کارهای گذشته به حاشیه مشهد مهاجرت کرده اند اما عزم دولت بر حل این مشکل است چنانکه در جلسه ای که در وصف حاشیه کلانشهرها در تهران برگزار شد مقرر گردید هر یک از دستگاه ها به تناسب وظیفه خود در سکونتگاه های غیر رسمی شهرها بویژه شهر مشهد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد، ارائه خدمات تا خروج حاشیه ها از این وضعیت را ادامه دهند.
   وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به توفیقات وزارت اطلاعات گفت: در این مدت تمامی تلاشها و موفقیت ها در عرصه خدمت رسانی به مردم و نظام را در سایه دعای مردم و توسل به ائمه (ع) و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی کسب شده است و سربازان گمنام امام زمان (عج) وهمکاری سایر دستگاه های اطلاعاتی موفق به تامین امنیت مردم عزیزمان شده¬اند.
   وی همچنین عنوان کرد: علما مانند چشمه ای جوشان هستند که وجود وحضورشان در جامعه و استفاده از نظرات آنان به بهبود شرایط و انجام مسئولیت ها کمک و مسیر را روشن می نمایند.
   وزیر اطلاعات همچنین در این دیدار سلام و احترام رئیس جمهور را به آیت الله سیدان ابلاغ کرد.
دیدار با آیت الله حاج شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی 
 حجت الاسلام سید محمود علوی  در دیدار با آیت الله حاج شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی از علما و اساتید حوزه علمیه خراسان افزود: وزارت اطلاعات طی دولت یازدهم عملکرد خوبی داشته و دارد.
به گزارش جماران،  وی افزود: امروز کشور مرکز و هدف گروه های تروریستی بسیار و دشمنان متعدد است اما تلاش همه آنان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به دام افتاده و خنثی شده اند.
   وی عنوان کرد: در سایه این تلاشها و خدمات خالصانه امروز بر اساس نظر سنجی های خبرگزاری جمهوری ا سلامی محبوبیت این وزارتخانه از رتبه هفتم در بهار سال 93 به رتبه سوم در مهر ماه امسال ارتقا یافته است.
   وی اظهار کرد: این در شرایطی است که بسیاری از زحمات، خدمات و تلاشهای نیروهای این وزارت قابل بیان و طرح عمومی نیست و از هر 10 مورد خدمات انجام شده یک مورد بیان می شود تا مردم نسبت به حضور و تلاشهای گسترده این نیروهای خدوم مطلع باشند.
   وی تصریح کرد: مردم ما نیز از درک بالایی برخوردار بوده و بسیار بزرگوار و قدردان خدمات فرزندان خودشان در این وزارت خانه هستند
   وی با تاکید بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید بر حس اتحاد و همدلی در درون کشور گفت: اگر اختلاف در درون ایجاد شود دشمن به هدف خود نزدیک می شود و این اختلاف خود عامل ضربه به نظام و مملکت خواهد بود.
   وی در ادامه با بیان اینکه امروز در بسیاری منابع و تریبون ها کمتر به آیات الهی، احادیث و بیانات ائمه اطهار(ع) و رسول مکرم اسلام(ص) که خود عامل انسجام مملکت است کمتر پرداخته می شود.
   وی گفت: اگرتمسک به اهل بیت(ع) و قرآن آسیب ببیند دچار مشکل می شویم  .
   وی گفت: ما در کنار اقیانوسی ایستاده ایم که باید از آن بهره بگیریم و تا زمانی که علما، سخنرانان، مبلغان و ائمه جمعه به سراغ گنج عظیم اهل بیت و قرآن نروند ، نمی توان از این ظرفیت عظیم بهره گرفت.
   وی در موضوع شبهاتی که در موضوع استفاده مردم از شبکه های اجتماعی و دغدغه علما در این زمینه نیز گفت: باید در برخورد با این پدیده ها به سمت شیوه های درست و کنترل شده با استفاده از این تکنولوژی ها رفت.
   وی گفت: امروز ما به تمام صفحات اینترنت اشراف داریم ضمن آنکه مزاحمتی برای مردم ایجاد نمی کنیم مگر مواردی که به نظام ضربه می زند.
   وی اظهار کرد: امروز از شبکه های اجتماعی که در کشور مخاطب زیادی دارد، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر است.
   وی افزود: هم اکنون در تلگرام 180 هزار کانال فعال است که 90 درصد آنان بر اساس رصد انجام شده، اجتماعی و مربوط به ارتباطات فامیلی، خانوادگی و دوستان است.
   وی گفت: از 10 درصد باقی مانده دیگر ، هفت درصد سیاسی و سه درصد دیگر کانال های منحرفی است که 2.5 درصد آن فاسد و غیر اخلاقی و نیم درصد ضد دین هستند.
   وی بیان کرد: طی این مدت  بسیاری از مدیران کانالهای ضد دین شناسایی و دستگیر شده اند و نیم درصد کانالهای غیراخلاقی نیز با اعلام به مدیریت مرکزی تلگرام در آلمان مسدود می شود.
   وزیر اطلاعات با بیان اینکه اعضای کانال های ضد دین محدود است، گفت: اعضای برخی از این کانال ها به 10 تا 15 هزار نفر هم نمی رسد و بازدید از مطالب ضد دینی منتشر شده در این کانال ها دو تا سه هزار نفر می باشد اما مطالب ضد اخلاقی گاه تا 15 هزار نفر هم بازدید کننده دارد.
   وی افزود: کانالهای ضد دینی بازدید کننده کمی دارد اما فقط یک دعای فرج در یک کانال تا 14 میلیون نفر بازدید کننده دارد واین بیانگر آن است که جوانان ما ضد دین و به دنبال فساد نیستند.
   وزیر اطلاعات اظهار کرد: باید به سمت شیوه های درست و مناسب از این شبکه ها حرکت کنیم و طراحی های مناسبی در این حوزه در داخل انجام شود .

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی سید محمود علوی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.