به گزارش ایرنا، سجاد صنعتی منفرد روز چهارشنبه در جلسه اتخاذ تصمیم طرح های هادی روستایی و طرح های مقاوم سازی شهری افزود: افق طرح های هادی 10 ساله است و بعد از تهیه آن و اتمام افق طرح، نیازمند بازنگری برای به وجود آوردن تغییرات احتمالی است.
صنعتی منفرد با اشاره به ضرورت بازنگری طرح های هادی در برخی از روستاها، ابراز کرد: نزدیک به 77 روستا در شهرستان زنجان نیازمند بازنگری هستند و بعضی از این روستاها به خاطر شرایط ویژه آنها، باید در اولویت بازنگری قرار گیرند.
وی با بیان اینکه فرمانداران و بخشداران عضو کمیته های مقاوم سازی هستند، گفت: فرماندار زنجان به عنوان مسئول کمیته اعتبارات شهرستان، نقش موثری در تسریع امر بازنگری به روستاهایی که دارای شرایط خاصی هستند دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در پاسخ به سوال برخی از بخشداران برای جابجایی روستاهای زنجان، یادآور شد: بر اساس یکی از بخش نامه های وزارت کشور در این رابطه، هرگونه جابجایی روستاها ممنوع است، چرا که این طرح با شکست مواجه شده است.
صنعتی منفرد گفت: البته در زمان های خاص و با طرح در کمیته های ویژه و تصویب در مراجع مشخص شده، این موضوع امکان پذیر است.
وی با اشاره به آمادگی بنیاد مسکن برای تامین اعتبارات برای زمین آماده احداث واحدهای مسکونی، ابراز کرد: این آمادگی در راستای تحقق اقتصاد مقامتی است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با تبیین وظایف این بنیاد، خاطرنشان کرد: تامین مسکن اقشار محروم جامعه از اهم وظایف این بنیاد است.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.