به گزارش ایرنا حدود 70 کارگر منطقه 2 شهری آبادان روز شنبه با تجمع مقابل شهرداری مرکزی این شهر خواهان پرداخت 2 ماه حقوق معوقه و هشت ماه بیمه خود شدند.
چند تن از این کارگران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند: برخی از کارگران شهرداری آبادان از مهرماه تاکنون حقوق دریافت نکرده اند ضمن اینکه هیچکدام از وعده های مسئولان شهرداری در خصوص پرداخت حقوق تاکنون محقق نشده است.
آنان افزودند:هشت ماه است حق بیمه کارگران نیز واریز نشده و این روند درمان کارگران و خانواده آنان را با مشکل جدی مواجه کرده است.
بنا به این گزارش زمانی که حسین حمیدپور شهردار آبادان برای گفت و گو با کارگران معترض در جمع آنها حاضر شد یکی از کارگران اقدام به پاشیدن بنزین روی شهردار و چند کارگر دیگر کرد و سریعا از محل متواری شد.
شهردار آبادان نبود نقدینگی در شهرداری و درآمد ثابت در این ارگان را علت تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا اعلام کرد و گفت: متاسفانه شهرداری آبادان با معضل درآمد ثابت مواجه است و ارگان های دیگر نیز با پرداخت نکردن مطالبات شهرداری کوتاهی می کنند.
حسین حمیدپور افزود: رقم اندکی بودجه از ارزش افزوده به حساب شهرداری آبادان پرداخت خواهد شد تا در چند روز آینده بخشی از مطالبات کارگران پرداخت شود.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.