به گزارش خبرگزاری  تسنیم از بیرجند، در سالروز ولادت با سعادت امام جواد(ع) مرکز سونوگرافی و رادیولوژی موسسه خیریه حضرت جواد الائمه(ع) قاین راه‌اندازی شد. این واحد بهداشتی-درمانی با زیربنای 125 متر مربع و مبلغ یک میلیارد و 950 میلیون ریال، توسط خانواده مرحوم حاج ابراهیم غفاری تاسیس شده است.

همچنین دستگاه رادیولوژی و تجهیزات مورد نیاز این موسسه توسط خانواده مرحوم سید رضا حامد دبیری از خیرین تهرانی اهدا شده است.

خدمات این مرکز سونوگرافی ورادیولوژی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و اقشار آسیب پذیر  به صورت رایگان ارائه می شود.

برگزاری 23 پاتوق رادیویی درخراسان جنوبی

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان خراسان جنوبی گفت:در سال گذشته 23 پاتوق رادیویی درخراسان جنوبی برگزار شده است.

محمد براتی اظهار داشت: در پاتوق نمایش که به همت حوزه هنری استان در خراسان جنوبی شکل گرفته است،  تعداد 20 نفر به صورت ثابت و 40 نفر به صورت متغیرشرکت کرده‌اند.

وی گفت: این پاتوقها با موضوعات مختلف آموزشی مقدماتی بازیگری، صداسازی و تیپ سازی کارکترهای انیمیشن، نمایش رادیویی، نمایش‌نامه خوانی و تمرین بدن و بیان بوده است.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان افزود: نخستین پاتوق سال 96 با محوریت تولید نمایش رادیویی در محل حوزه ی هنری در حال برگزاری است.

براتی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را شناسایی استعدادها  برای معرفی به جامعه حرفه ای تئاتر استان دانست.

 وی گفت: خروجی این پاتوق ها در سال گذشته 4 نمایش بوده که درهفته ی دفاع مقدس، دهه فجر و جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به نمایش در آمده‌اند.  

افزایش 26 درصدی استقبال مردم از سینماهای خراسان جنوبی

استقبال مردم خراسان جنوبی از تماشای فیلم در سینماها، در سال 95، 26 درصد در مقایسه با سال 94 افزایش داشت.

 معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: پارسال 109 فیلم سینمایی و 166 فیلم جشنواره فیلم فجر در سینماها و سالنهای آمفی تئاتر  خراسان جنوبی به نمایش گذاشته شد که نزدیک به 100 هزار نفر از آن دیدن کردند.

 غلامی فروش این تعداد فیلم را 3 میلیارد و 265 میلیون و 895 هزار تومان اعلام کرد و افزود: فیلم "سلام بمبئی" بیشترین فروش را در سال 95 به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608042
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.