جی پلاس؛

حمله پرسپولیسی ها به اینستاگرام داور عمانی و واکنش جالب احمد ابوبکر!

بعد از اشتباه داور عمانی در گرفتن پنالتی به سود الهلال، برخی هواداران پرسپولیس، در یک اقدام غیراخلاقی با انتقادهای تند به صفحه مجازی او حمله کردند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان شب گذشته با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی به دلیل شگست سنگین در بازی رفت، با حساب 6 بر 2 حذف شوند و از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا ناکام بمانند.

این نتیجه در حالی ثبت شد که پرسپولیس در ابتدای بازی توسط منشا به گل رسید اما اشتباه محرض داور در اعلام پنالتی به سود الهلال، خشم بازیکنان و هوادران پرسپولیس را برانگیخت.

در حالی که محمد انصاری بیرون محوطه جریمه روی بازیکن الهلال مرتکب خطا شده بود، احمد ابوبکر سعید الکاف این خطا را در داخل محوطه جریمه دید و نقطه پنالتی را نشان داد.

با این تصمیم برخی هواداران پرسپولیس در یک اقدام غیراخلاقی و ناپسند به سرعت صفحه شخصی این داور عمانی در اینستاگرام را پیدا کردند و در عرض چند دقیقه و قبل از پایان نیمه نخست، او را به خاطر این خطا مواخذه کردند!

بعد از اتمام مسابقه مطابق انتظارات، داور عمانی که از این حجم از پیام تعجب کرده بود به سرعت صفحه شخصی خود را قفل کرد تا دسترسی پرسپولیسی ها به آن کمتر شود.

البته حدود هزار نفر از طرفداران پرسپولیس که پیش بینی می کردند احمد ابوبکر با دیدن هجمه انتقادها، صفحه خود در اینستاگرام را قفل می کند، او را فالو کردند تا فعلا با او مرتبط بمانند!

داور عمانی

دیدگاه تان را بنویسید