گزارش جی پلاس/ کالوگا محلی که آلمان هم می خواهد!

با کمپ تیم ملی در جام جهانی روسیه بیشتر آشنا شوید + تصاویر/ برنامه کی روش برای فاش نشدن اسرار تیمش!

سرمربی پرتغالی تیم ملی بعد از بررسی های زیاد، محل مناسبی برای تیمش در نظر گرفته که به او در حفظ اطلاعات و اسرار تیمش کمک می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ از زمان صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه، کادرفنی تیم ملی تلاش و جست و جوی خود برای یافتن کمپی مناسب در روسیه را آغاز کرده تا تیم ملی پیش از شروع این رقابت ها بتواند در محیطی مناسب آخرین بازی ها و تمرینات خود را برگزار کند.

کارلوس کی روش و دستیارانش بارها راهی روسیه شدند اما بعد از بازی دوستانه ایران و سوریه در این کشور، سرمربی تیم ملی به خبرنگاران روس گفته بود که به دنبال برگزاری اردو در شهر کازان بوده اما به دلایلی نمی توانند اردوی خود را در این شهر برگزار کنند.

** کالوگا مورد علاقه آلمان هم هست

بعد از این مصاحبه، کی روش اعلام کرد که به دنبال عقد قرارداد برای رزرو کمپی در شهر کالوگا برای تیم ملی است؛ کمپی که به گفته رسانه های روس، تیم ملی آلمان هم روی آن نظر دارد اما صحبت های اولیه میان کی روش و مسئولان این کمپ انجام شده و به احتمال زیاد تیم ملی در این محل اردوی خود را برگزار می کند.

یکی از دلایلی که موجب شده کی روش و آلمانی ها نظر مساعدی روی این کمپ داشته باشند، نزدیکی شهر کالوگا به مسکو و فاصله کم کمپ تا فرودگاه این شهر است.

تیم ملی در جام جهانی 2014، اردوی خود پیش از مسابقات را در کمپ کورینتیانس برگزار کرد که از کیفیت مناسبی برخوردار بود اما از محلی که کی روش برای جام جهانی 2018 در نظر گرفته اطلاعات زیادی در دست نیست.

در ادامه کمپ شهر کالوگا یا ورزشگاه "آننکی آره نا" را بررسی می کنیم:

**شهر کالوگا

کالوگا

این مجموعه در شهر کالوگا در 150 کیلومتری مسکو در نیمه شمالیِ غرب روسیه قرار دارد که جمعیت آن در حدود 325 هزار نفر است.

اختلاف ساعت این شهر با تهران، یک ساعت و نیم است و همین موضوع کمک زیادی به بازیکنان برای تطبیق با شرایط این کشور می کند.

فرودگاه گرابتسو و راه آهن مسکو به کالوگا، کمک زیادی به سهولت مسافران برای حمل نقل کرده است.

**ورزشگاه آننکی آره نا

ورزشگاه کالوگا

مجموعه آننکی آره نا متعلق به تیم FC Kaluga است که در لیگ منطقه ای روسیه بازی می کند.

این ورزشگاه با گنجایشی در حدود 3565 نفر در میان جنگل های شهر کالوگا قرار گرفته است. چمن خوب و یک دست ورزشگاه از جمله مزیت های این مجموعه محسوب می شود. با وجود گنجایش کم مجموعه، از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای ساخت آن استفاده شده و از نظر امکاناتی هیچ کم و کاستی ندارد.

برای سکوها از صندلی های پلاستیکی استفاده شده و بخش جنوبی ورزشگاه مسقف است. این زمین مجهز به سیستم نظارت تصویری، تهویه مطبوع، امنیتی و دزدگیر است. برای درب ورودی ورزشگاه نیز از آشکارسازی های فلزی برای افزایش امنیت استفاده شده است.

ورزشگاه کالوگا

**هتل محل اقامت

کالوگا

هتل SK Royal Kaluga که در همین مجموعه قرار دارد، با مرکز شهر حدود ده دقیقه فاصله دارد. این هتل مدرن و راحت، از معماری منحصر به فرد بهره می برد و در شرایط سخت آب و هوایی هیچ خطری آن را تهدید نمی کند.

هتل دارای مرکز بدنسازی و تناسب اندام، استخر شنا و سونا، زمین گلف و باشگاه بیلیارد است و رستوران بسیار بزرگی در آن وجود دارد.

**حمل و نقل

فاصله کم کمپ با فرودگاه و وجود قطار و اتوبوس در اقصی نقاط شهر از نظر حمل نقل، کالوگا را در شرایط بسیار خوبی قرار داده است.

** بهترین مکان برای کی روش

کارلوس کی روش پیش از این بارها ثابت کرده علاقه ای به لو رفتن اسرار تیمش ندارد و در برخی از بازی ها با تعویض پیراهن بازیکنان، از لو رفتن اطلاعات تیمش جلوگیری کرده است. او چندین بازی را هم پشت درهای بسته ورزشگاه برگزار کرده است و به این کار عادت دارد. اما موقعیت مکانی این کمپ کمک زیادی به کی روش می کند تا تیمش را در یک شرایط خوب و نسبتا پنهان آماده جام جهانی کند.

از طرفی وجود هتل در کنار زمین چمن و کیفیت خوب زمین به برگزاری بازی های دوستانه در محل تمرین تیم ملی هم کمک می کند و ملی پوشان کمتر از یک دقیقه بعد از خروج از هتل، در فضایی آرام، مهیای جام جهانی می شوند.

کالوگا

دیدگاه تان را بنویسید