عوامل درگیری بازی دیشب در گفتگو با جی پلاس؛

طارمی: در فوتبال از این درگیری ها هست/ عبدالله زاده: طارمی قصد درگیری داشت/ احمدزاده: اول فولادی ها عصبی شدند

سه بازیکنی که در متن درگیری های بازی پرسپولیس و فولاد بودند، دلایل این اتفاق را تشریح کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد پس از اخراج علی علی پور، پربرخورد دنبال شد و می توانست منجر به اخراج بازیکن دیگری هم شود اما داور سعی کرد بازی را کنترل کند و دیگر کارتی را از جیبش خارج نکند. نقش اول این درگیری ها را احمد عبدالله زاده از فولاد و مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس ایفا کردند.

فرشاد احمدزاده هافبک پرسپولیس که اعتقاد به اخراج احمد عبدالله زاده داشت، درباره این درگیری ها به خبرنگار جی پلاس می گوید: درگیری ها مربوط به بازی بود و بعد از سوت بازی تمام شد. با احمد بعد از بازی هم صحبت کردم و مشکلی وجود ندارد.

او درباره اینکه چرا این اتفاقات آغاز شد می گوید: فولاد از ما عقب بود و بازیکنان شان تا حدودی عصبی شدند. بعد از اخراج علی علی پور ما هم مقداری عصبی شدیم. آن ها با خشونت بازی کردند که ما هم واکنش نشان دادیم. چیزی نبود که به بیرون از زمین بازی منجر شود.

در سوی دیگر احمد عبدالله زاده هافبک دفاعی فولاد درباره درگیری با مهدی طارمی و دریافت کارت زرد به خبرنگار جی پلاس گفت: در آن صحنه من خطا کردم اما طارمی قصد درگیری داشت که من هم واکنش نشان دادم ولی داور فقط به من کارت زرد داد. به نظرم اگر قرار به دادن کارت زرد بود، باید هر دوی  ما کارت می گرفتیم. این اتفاق چیز نبود و تمام شد.

او همچنین درباره خطا روی فرشاد احمدزاده و از کوره در رفتن این بازیکن می گوید: این دقیقا مانند صحنه ای بود که من انجام دادم و کارت گرفتم. داور قصد نداشت کارت دیگری بدهد. من بعد از بازی با فرشاد صحبت کردم و با مهدی هم دوست هستم. به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می گویم.

در پایان مهدی طارمی هم که قصد نداشت در این بازی کارتی را دریافت کند و بعد از پرخاش به عبدالله زاده، درگیری با او را ادامه نداد به جی پلاس گفت: من از خطای او عصبی شدم و قرارنبود درگیر شوم. فوتبال بازی پربرخوردی است و همه بازیکنان در بیرون از زمین با هم دوست هستند. این درگیری ها چیزی نبود.

 

دیدگاه تان را بنویسید