جی پلاس/ مصاحبه جالب وزیر نفت درباره فوتبال!

زنگنه: ما دولت هستیم و چطور مثلا مقابل پرسپولیس بایستیم؟!/ اسم تیم نفت را هم بگذارند "آب" یا "برف"!

وزیر نفت در یک مصاحبه جالب فوتبالی، گفت: ما درگیر مسائل مهم و کلانی هستیم که دیگر فرصتی برای حل مسائل تیم فوتبال نفت نمی ماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ به دنبال مشکلات و بلاتکلیفی تیم فوتبال نفت تهران برای حضور در لیگ برتر و همچنین شکایت ها و اعتراضاتی که طلبکاران این تیم با تجمع مقابل وزارت نفت انجام دادند، مهندس بیژن نامدار زنگنه - وزیر نفت که این روزها سخت درگیر مسائل کلان نفتی کشور، قرارداد با شرکت های خارجی و موضوعات مرتبط داخلی و خارجی است، مصاحبه فوتبالی جالبی درباره بحث تیم داری وزارتخانه انجام داد.

زنگنه که با خبرنگار یکی از بخش های خبری تلویزیون مصاحبه می کرد در ابتدا با بیان اینکه وزارت نفت قصد تملک بر باشگاه نفت تهران را ندارد، گفت: ما دولت هستیم و کارمان چیز دیگری است و اساسا کار و تخصص ما این نیست که بخواهیم در ورزش و حوزه فوتبال ورود کنیم و فعالیت داشته باشیم. مگر می شود ما که دولت بوده و نماینده مردم هستیم یک تیم بفرستیم به یک مسابقه ورزشی و مثلا جلوی تیم پرسپولیس که آنجا هم مردم هستند، بایستد؟!

وزیر نفت درباره شکایت کنندگان نسبت به دریافت مطالباتشان هم پاسخ داد: موضوع فعالیت ها و هزینه هایی که این وزارتخانه دارد، مشخص است و باید در جای خودش انجام شود و فکر می کنم در تعریف قانونی کار این وزارتخانه، این کار صحیح نباشد. حتما مالکان جدید این مجموعه باید پاسخگوی مطالبات هم باشند.

وی در واکنش به اینکه اگر باشگاه واگذار شود، با توجه به اینکه یک باشگاه ریشه دار و قدیمی است، بحث تغییر یا عدم تغییر نامش چه می شود، تنها گفت: این مسائل به من مربوط نمی شود و در تخصص کاری من هم نیست. نمی دانم وقتی کامل واگذار شود شاید حتما باید نامش هم تغییر کند؛ مثلا بشود آب یا برف! (باخنده)

وزیر نفت در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه مسابقات لیگ از یکی دو روز دیگر آغاز می شود، چرا برای حل و فصل این موضوع تدبیری نمی اندیشید، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما به این مسائل که نه در تخصص ماست و نه جزو حیطه کاری وزارتخانه هست، ورود نمی کنیم. وزارت نفت درگیر مسائل مهم و کلانی هستیم که به شدت تمرکز ما را می گیرد و وقتی برای این گونه کارها نداریم.

زنگنه در پایان در واکنش به اینکه نفت تهران نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و از این حیث آینده اش اهمیت زیادی دارد، با خنده تنها اینگونه پاسخ داد: "من این چیزها سَرَم نمی شود!  ما واقعا وقتش را نداریم. "

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید