لیست ورزشکاران و هنرمندان حامی روحانی/ از رحمتی و منصوریان تا پوراحمد و باران کوثری

ورزشکاران و هنرمندان حامی روحانی در ورزشگاه آزادی + تصاویر

با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر تعداد حامیان ورزشی و هنری دکتر روحانی افزوده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار جی پلاس؛ با نزدیکتر شدن به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روز به روز بر جمعیت حمایت کننده ورزشی و هنری از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی، بیشتر می شود.

*** آخرین ورزشکاران و هنرمندانی که به جمع حامیان دکتر روحانی افزوده شده اند:

** زهرا نعمتی: از روحانی حمایت می کنم/ برای پشتیبانی از ایشان به ورزشگاه آزادی آمده ام

زهرا نعمتی

قهرمان پارالمپیک جهان در همایش بزرگ حامیان حسن روحانی در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران حمایت خود را از حسن روحانی اعلام کرد و از همه مردم خواست تا روز جمعه به صورت گسترده پای صندوق های رای حضور یابند.

** علیرضا منصوریان، سیدمهدی رحمتی، فرشته کریمی، فریده شجاعی (نایب رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و همسر مرحوم پورحیدری) افتخاری، خسرو حیدری، امید نورافکن، مجید حسینی، بهتاش فریبا، علی بابازاده، علی چینی و....

‏علیرضا منصوریان: امروز قرمز و آبی جمع شده ایم و ارغوانی را تشکیل داده ایم برای ایران.

 

 

** شهاب حسینی هم به جمع حامیان انبوه حسن روحانی پیوست

 

** کیومرث پوراحمد: تحریم همیشه به زیان تحریم کنندگان بوده است. در دوره پیشین هجده میلیون تن رای ندادند و آن فاجعه ننگین برای ایران رقم خورد.

کیومرث پوراحمد

 

** داریوش کاردان: همه ما در همان آغاز صبح پای صندوق های رای خواهیم رفت و سرنوشت خود را به دست دیگران نمی سپاریم.

داریوش کاردان

 

** سامان مقدم، علی قربانزاده، آرش میراسماعیلی، الهام پاوه نژاد، کامران تفتی

 

 

** ترانه علیدوستی (بازیگر سینما و تلویزیون) در توییتر خود با انتشار این مطلب که "این درد متشرک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود و رای می‌دهم و به عقب برنمی‌گردیم" اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری حتما شرکت خواهد کرد و در این میان از حسن روحانی حمایت خواهد کرد.

 

** باران کوثری، سحر دولتشاهی، لاله اسکندری، سروش صحت، امیرحسین رستمی و لیلی رشیدی

** باران کوثری در همایش روحانی: به خاطر نقد دولت گذشته ممنوع الکار شدم

** فریبرز عرب نیا، مهدی فخیم زاده، پانته آ بهرام، علیرضا رئیسیان، پوران درخشنده و مسعود جعری جوزانی

 

حمایت فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، ترانه علیدوستی و پانته‌آ بهرام از روحانی+فیلم و عکس

در میان هنرمندانی که در این روزهای اخیر به جمع حامیان حسن روحانی پیوسته‌اند، می‌توان به فریبرز عرب‌نیا، ترانه علیدوستی، مهدی فخیم‌زاده، پانته‌آ بهرام، مسعود جعفرى جوزانى، محمد ابراهیمیان، علیرضا رئیسیان، پوران درخشنده، سیدجمال ساداتیان، سیدضیاء هاشمی، مهدى کرم‌پور، مهدى سجاده‌چى و فتح‌الله جعفرى جوزانى اشاره کرد.

فریبرز عرب‌نیا (بازیگر سینما و تلویزیون) با انتشار پیام تصویری گفت: من به وزارت ارشاد و دولت روحانی انتقاد جدی دارم اما در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم زیرا معتقدم دولت خاتمی از دولت احمدی‌نژاد بهتر بود و دولت حسن روحانی نیز از دولت احمدی‌نژاد بهتر است. به روحانی رای می‌دهم. آیا کسانی که نمی‌خواهد رای بدهید تفاوت شرایط در این دولت در قیاس با دولت احمدی‌نژاد برایتان ملموس نیست؟

مهدی فخیم‌زاده (کارگردان و بازیگر و فیلمنامه‌نویس) در فیلمی که منتشر کرده است؛ گفت: من به حسن روحانی رای می‌دهم زیرا وی به‌جای ماهی دادن به مردم به آنها ماهیگیری را یاد می‌دهد. من به روحانی رای می‌دهم زیرا کار ظریف و برجام باید ادامه پیدا کند و به ثمر بنشیند. برجام اتفاق کوچکی نبود.

پانته‌آ بهرام (بازیگر سینما و تئاتر) در فیلم خود گفته است: اصلاحات یک فرد نیست، اصلاحات یک تفکر است. و من به حسن روحانی رای می‌دهم. من این بار روی کاناپه نمی‌نشینم و از چیزی که فکر می‌کنم درست است؛ دفاع می‌کنم. لطفا عقیده و نظر داشته باشید و رای بدهید و از حق‌تان استفاده کنید.

همچنین «مسعود جعفرى جوزانى»، «محمد ابراهیمیان»، «علیرضا رئیسیان»، «پوران درخشنده»، «سیدجمال ساداتیان»، «سیدضیاء هاشمی»، «مهدى کرم‌پور»، «مهدى سجاده‌چى»، «فتح‌الله جعفرى جوزانى»، «حسین دلیر» و «عبدالکریم یونسى» با انتشار متنی اعلام کردند که به حسن روحانی در انتخابات رای می‌دهند.

در متن این گروه از هنرمندان آمده است:

درک شرایط ناموزون فرهنگى، سیاسى، اقتصادى و نظامى جهان امروز؛ ما را بر آن مى‌دارد که در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى، به امید عبور ظریف و هوشمندانه از دریاى توفانى و موج‌هاى متلاطم و شرخیز که جهان مسلح، به منظور استثمار نوین جهان گرسنه به پا کرده است، از آقاى «حسن روحانى» حمایت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید