به گزارش ایرنا، «حسن خلیل آبادی» عصر یکشنبه در گردهمایی بزرگ فرهنگیان اصلاح طلب شهرستان ری گفت: مردم با انتخاب افراد اصلح به عنوان نمایندگان شورای شهر می توانند شهرداری برای تهران تعیین کنند که به فکر بهبود وضع کلان پایتخت باشد و معضلات اجتماعی را با فرهنگ سازی مناسب و مشارکت مردم به جای نظامی گری برطرف کند.
وی ادامه داد: امروز شهرداری تهران پس 12 سال مدیریت یکپارچه با انبوهی از بدهی های و معوقات روبه رو است که این وضع زیبنده کلانشهر و پایتخت ایران اسلامی نیست.
خلیل آبادی با بیان اینکه مردم باید افرادی را برای مدیریت شهر خود انتخاب کنند که مسئولیت کار خود را بر عهده می گیرند، افزود: کسانی که امروز دولت را نقد می کنند و به دنبال کسب ریاست جمهوری هستند زمانی رئیس جمهور قبل را تا حد پیامبر بالا برده بودند که همگان دیدند که پس از ناکارآمدی دولت پیشین حتی صلاحیت شرکت در انتخابات را هم به وی ندادند.
وی به مشکلاتی که از سوی شهر تهران به سمت شهر ری هدایت می شود اشاره کرد و توضیح داد: شهرستان ری که یکی از قدیمی ترین و مذهبی ترین شهرهای جهان محسوب می شود و رهبر معظم انقلاب به آن قبله تهران می گوید امروز در اثر سوء مدیریت شهرداری و شورای شهر تهران دچار مشکلات زیاد است.
خلیل آبادی ادامه داد: فاضلاب، مردگان، زباله های تهران، تردد روزانه 7 میلیون خودرو و آلودگی مراکز صنعتی مانند پالایشگاه ها و بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه امروز گریبان شهرستان ری را گرفته است. شهرداری تهران به هیچ عنوان پاسخگویی و مسئولیتی در این حوزه قبول نمی کند.
وی گفت که شیرابه های ناشی از آراد کوه امروز سفره ها و منابع آب زیرزمینی منطقه کهریزک را آلوده کرده و همه اینها در حالی است که شهردار تهران ادعا دارد از زباله برق تولید می کند.
خلیل آبادی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات جاری شهر تهران و ری شرکت در انتخابات و انتخاب فهرستی کارآمد است تا به این وسیله شخصی قانون مدار برای اداره امور شهری انتخاب شود و حق مردم ری را از عوارض آب های آلوده، پالایشگاه ها و شهرک صنعتی ادا کند.
وی تاکید کرد: مردم با شرکت در انتخابات شوراها و رای دادن به افرادی پاسخگو که به دنبال احقاق حق مردم هستند به وظیفه ملی و شرعی خود را در قبال شهر و روستای خود جامعه عمل می پوشانند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.