همسر مهدی کروبی گفت: من نمی دانم آقایان تا کی می خواهند به چنین رفتارهایی ادامه دهند. مدت 7 سال از تریبون های ملی و دولتی هر چه خواستند اهانت، فحاشی و غیبت کردند. آیا این شیوه جزو آموزه های دینی است؟

به گزارش خبرنگار جماران، فاطمه کروبی در کنگره انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها که صبح امروز در محل دانشگاه تهران برگزار شد گفت: روزهای بسیار بدی را پشت سر می گذاریم زیرا که حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه رخ داده است و ما از خداوند می خواهیم به تمامی بازماندگان این حادثه صبر عطا کند. اما حدود سه هزار روز است که از حصر آقایان کروبی و موسوی و سرکار خانم رهنورد می گذرد متاسفانه این حصر هر چقدر طولانی شده خوراکی برای بیگانگان تهیه کرده است.

وی در ادامه گفت: حصر کاملا غیرقانونی، غیراخلاقی و حتی غیر شرعی است که نه می توان گفت عقلانی و نه انسانی است از این گذشته، انقلاب اسلامی این گونه نبود که موید هر عملکرد نادرستی باشد باتوجه به شرایط سنی و جسمی این عزیزان، معلوم نیست شورای عالی امنیت ملی کشورمان با چه مجوزی چنین تصمیمی اتخاذ کرده است زیرا طبق اصل 36قانون اساسی حکم مجازات باید به موجب قانون باشد من از مسوولین در کشور می خواهم یک بار هم که شده شفاف حرف بزنند چرا که حاشیه رفتن دردی را دوا نمی کند.

همسر مهدی کروبی گفت: من نمی دانم آقایان تا کی می خواهند به چنین رفتارهایی ادامه دهند. مدت 7 سال از تریبون های ملی و دولتی هر چه خواستند اهانت، فحاشی و غیبت کردند. آیا این شیوه جزو آموزه های دینی است؟ از آن گذشته حتی یک لحظه هم فرصت به محصورین داده نشد تا آنها نیز از خود دفاع کنند این شیوه در کجای دین و قانون وجود دارد؟ این نیز می گذرد!

وی گفت: آقایان به دنبال فرسایشی نمودن این عزیزان هستند که چنین نیز شده است 7 سال تمامی درها را به روی آنها بستند از شیشه ها نیز اجازه عبور هوا را ندادند و آهنی سیاه به روی پنجره های خانه آقای کروبی گذاشتند. بدون شک عزت و ذلت انسانها از آن خداست عزیزان محصور در قلب آحاد ملت جای دارند ما از روزی که آقای روحانی مسوولیت ریاست جمهوری را پذیرفته است گشایشی در مساله حصر ندیدیم. اما اخیرا چنانکه این خبر به ملت ایران نیز رسیده است رفت و آمد خانواده و فرزندان برای آن دو بزرگوار آزاد شده است دو شخص دیگر نیز به خواست حاکمیت ملاقاتی با آقای کروبی داشتند و امروز می توان گفت پس از آن واکنش های آقای کروبی، ماموران امنیتی از خانه ما خارج شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 794583
  • منبع: خبرنامه
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.