عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رکس تیلرسون به عنوان وزیر خارجه آمریکا با توجه به رویکرد و نظراتی که دارد صرفا به دنبال گفت وگو در خصوص برجام نیست.

به گزارش جماران؛ فلاحت پیشه معتقد است احتمال گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و آمریکا در نیویورک نمی تواند مطرح شود .

حشمت‌الله فلاحت پیشه در خصوص پیش بینی رسانه ها مبنی بر احتمال گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و آمریکا در نیویورک، گفت: باید یادآور شد که دیدارهای گذشته وزرای خارجه ایران و آمریکا مبتنی بر تایید نظام صورت گرفت و صرفا در خصوص موضوع برجام انجام شد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که گفت‌وگوی آقای ظریف با تیلرسون با توجه به شرایط کنونی نمی تواند در راستای مجوز گذشته باشد مگر اینکه در این خصوص مجوز جدیدی از سوی نظام صادر شده باشد.

وی تصریح کرد: رکس تیلرسون به عنوان وزیر خارجه آمریکا با توجه به رویکرد و نظراتی که دارد صرفا به دنبال گفت وگو در خصوص برجام نیست و بحث بر موضوعات دیگر را مدنظر دارد و اگر دیداری صورت بگیرد موضوعاتی را مطرح خواهد کرد که در شأن دیپلماتیک ایران نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: وزیر امور خارجه کشورمان در گذشته تلاش کرد که در دیدارهایش نسبت به موضوعی جز برجام پرداخته نشود و هم اکنون نیز ملاقات در قالب گروه برجام ممکن است که با توجه به شرایط تشکیل جلسه می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین پیش بینی رسانه ها مبنی بر احتمال گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و آمریکا در نیویورک نمی تواند محتمل باشد مگر اینکه مجوز جدیدی صادر شده باشد اما در صورت تحقق نیز خالی از اشکال نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 744086
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.