عضو شورای نظارت بر صدا و سیما از موکول شدن تصمیم گیری درباره مناظره های زنده تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری به جلسه شنبه کمیسیون ویژه تبلیغات این انتخابات در وزارت کشور خبر داد.
به گزارش جماران، سید احسان قاضی زاده هاشمی پس از نشست این کمیسیون در رسانه ملی افزود: اعضای کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در نشست امروز برای برگزاری و پخش زنده مناظره های تلویزیونی در نشست امروز دیدگاه هایشان به یکدیگر نزدیک شد. 
 
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما درباره محتوای این جلسه گفت: در این نشست راجع به موضوع مناظره های انتخاباتی دیدگاه های کارشناسی بررسی و مقرر شد در جلسه فردای این کمیسیون جمع بندی نهایی را در این خصوص با درنظر گرفتن همه ابعاد مربوط به مناظره های انتخاباتی داشته باشیم. 
 
وی افزود: در این جلسه همچنین مصوب شد علاوه بر مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری، سه مناظره انتخاباتی ویژه نمایندگان این نامزدها داشته باشیم؛ با توجه به اینکه زمان اعلام اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده ریاست جمهوری از جانب شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور زودتر از موعد بود ما زمان آزادتری برای تبلیغات داریم و می توانیم مناظره نمایندگان نامزدها را نیز داشته باشیم. 
 
قاضی زاده هاشمی گفت: در جلسه امروز تصویب و مقرر شد جلسه ای با حضور نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شود که در آن منشور و دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی رسماً ابلاغ خواهد شد؛ این منشور هم مربوط به قوانین و ضوابط تبلیغات انتخاباتی و هم منشور اخلاق تبلیغات انتخاباتی است.
 
وی افزود: اقدام بعدی قرعه کشی برای انتخاب نامزدها در ایام تبلیغات و آغاز ضبط برنامه های صدا و سیماست که امیدواریم در چند روز آینده صورت گیرد. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.