به گزارش ایرنا، سید علیرضا مساعد روز چهارشنبه در دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر مشکین دشت در مسجدسیدالشهداء (ع ) این شهر افزود: این معوقه و بدهی ها در حوزه کمیسیون ماده صد ، جرائم،عوارض صدور پروانه در قالب چک های برگشتی که متعلق به سنوات گذشته است و مالکان به خاطر مشکلات نتوانستند پرداخت کنند.
وی اظهار داشت: برخی افراد حتی 10 درصد عوارض شهرداری را پرداخت نمی کنند زمانی که نقل و انتقال انجام می دهند باید عوارض پرداخت نمایند.
شهردار مشکین دشت از مردم خواست بدهی های خود را به موقع پرداخت کنند تا شهرداری بتواند خدمات شهری بیشتر و مطلوبتری به آنان ارائه کند و عوارض نوسازی سالی یکبار از شهروندان دریافت می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت نیز استفاده شهرداری از نیوجرسی در مقابل برخی واحدهای صنفی را قانونی دانست و افزود: به دلیل صراحت قانونگذار در اختیار استفاده شهرداری از نیوجرسی بدون نیاز به دریافت حکم قضایی، این روش مورد استفاده شهرداری قرار گرفت.
حمدالله شعبانپور افزود: طبق قانون شهرداری و ماده 28 اجرایی سازمان نوسازی، شهرداری برای دریافت مطالبات خود می تواند از روش های مختلف بهره بگیرد که یکی از آنها استفاده از نیوجرسی است.
وی ادامه داد: علت این که نیوجرسی قرار می دهند برای مکان های تجاری و فضای تجاری مانع کسب شود تا فرد بدهکاربرای تسویه مبالغ خود به شهرداری مراجعه کند.
وی در خصوص جمع آوری سگهای بلاصاحب در مشکین دشت افزود: شهرداری ملزمات برای جمع آوری سگها خریداری کردند جزو دستور العمل اجرایی است که در اسرع وقت انجام می شود.
وی گفت: شورای شهر در راستای رفاه و ارائه خدمات به مردم شهر اجرای پروژه های نیمه تمام است.
وی در پاسخ به این سوال چرا طرح جدید تعریف نشده است ، بیان کرد: 30 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری تصویب شد تا امروز از این بودجه 13 میلیارد تومان محقق شده است این امر بیش از 60 درصد آن فقط حقوق و مزایای پرسنل است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.