به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا شب گذشته ضمن توهین به ملت ایران، مسایلی را درباره برجام مطرح کرده بود.
یک هزار و 600 دانش آموز از استان های قم، البرز، تهران و قزوین صبح شنبه در حالی که در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شدند، تاکید کردند که یاوه گویی های ترامپ و سردمداران آمریکا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.
البرز امسال میزبان کشوری اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور جنوب کشور شد و دانش آموزان دختر حاضر در این آیین در حالیکه شور و اشتیاق خاصی به دلیل دعوت شهیدان از آن ها به سرزمین نور داشتند، از سخنان بیهوده ترامپ نیز عصبانی بودند.
مهسا میرزایی دانش آموز با ابراز خوشحالی از اینکه شهدا او را برای این سفر دعوت کرده اند، گفت: ترامپ بداند که فرزندان ایران اسلامی هیچوقت پشت رهبر و نظامشان را خالی نمی کنند و بداند که ما همیشه هستیم.
وی افزود: ترامپ از قبل انتخاب خود به عنوان رئیس جمهور و حتی پس از آن نشان داده که فردی غیرمتعادل است و همیشه تصمیمات نابخردانه ای می گیرد.
محدثه کرمی دیگر دانش آموزی که راهی این سفر نورانی شده، گفت: ترامپ فردی نادان است که سخنان او در خصوص بسیج و سپاه پوچ و بیهوده است.
وی با بیان اینکه ترامپ نسبت‌های ناروایی را که شایسته رژیم‌ استعماری و استکباری آمریکا است را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت داده، افزود: این فرد معلوم الحال با بی تدبیری به فرهنگ و تاریخ این ملت نیز جسارت کرده است ولی باید بداند که ملت ایران هیچگاه پشت رهبر، سپاه و نظام را خالی نمی کنند.
محدثه مجیدی نیز گفت: ما دانش آموزان با حضور در اردوی راهیان نور که همچون یک راهپیمایی عظیم دانش آموزی است، علاوه بر تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا آمده ایم تا به ترامپ بگوییم که هیچ غلطی نمی تواند بکند و تمام حرف هایش باد هواست و برای ما هیچ اهمیتی ندارد.
وی به سخن معروف امام راحل که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اشاره کرد و افزود: ترامپ باید بداند که حمله به اعتقادات و فرهنگ مردم ایران می تواند به واکنش های منفی ملت این کشور بیانجامد.
فاطمه حامدی نیز گفت: که من از این سن و سال از کشورم دفاع می کنم و آقای ترامپ هیچکاری نمی تواند بکند.
وی افزود: آمریکا و هم پیمانانش همانگونه که تا به امروز نتوانسته‌ اند، در آینده هم نخواهند توانست علیه این انقلاب مردمی و خدایی کاری را از پیش ببرند.
وی اظهار داشت: آمریکا تلاش دارد دستاوردهای برجام را که به طور نسبی برای ایران حاصل شده را نقض کند.
زهرا بختیاری با بیان احساس خوبش از این سفر معنوی گفت: آقای ترامپ بدانند که هیچ غلطی در قبال ایران نمی توانند بکنند و ما تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم.
وی افزود: هدف آقای ترامپ از اهانت به ایران و یاوه گویی در خصوص کشور ما، ناامن کردن فضای منطقه برعلیه ایران است و سخنانی که برعلیه سپاه داشته نشان دهنده این است که راه و روش سپاه پاسداران درست است.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.