به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در نشست شورای اداری استان البرز که عصر شنبه برگزار شد ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک بازگشایی مدارس افزود: باید به حل مشکلات درنششت های اداری استان پرداخته شود.
وی ادامه داد: رویکرد دولت تدبیر و امید با آرامشی که فراهم کرده و تذکرات مقام معظم رهبری باید در دستور و مبنای کار قرار گیرد و به صورت مستمر شاخص ها در بخش های مختلف بیان و مقایسه شود.
وی افزود: ما به مدیران قاطع، پاکدست و امین نیاز داریم و به تجارب آنها ارج خواهیم نهاد ضمن آنکه تکریم ارباب رجوع به لحاظ دینی و شرعی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
استاندار البرز با بیان اینکه دستان تولیدکنندگانی که اشتغال ایجاد می کنند را به گرمی می فشاریم اضافه کرد: سال هایی که مزین شده به اقتصاد مقاومتی به طور حتم جای نگرانی داشته که طی سنوات اخیر مورد تاکید بوده است.
وی گفت: از دستگاه های نظارتی انتظار می رود که برای بهره برداری از تسهیلات تولید اقدام لازم به عمل آورند.
نجفی افزود: رتبه 29 ایجاد فضای کسب و کار برای البرز با چنین ظرفیت هایی برازنده نیست و در بخش های مختلف فرصت های مغتنمی داریم که باید به نحو مطلوب بهره برداری شود.
وی خاطرنشان کرد: دولت فضایی را در استان البرز و کشور فراهم کرده که باید از این فرصت با همدلی و همراهی استفاده کرد همچنین دیدار و سرکشی خانواده معظم شهدا از وظایف مدیران و آحاد جامعه است.
استاندار البرز باتاکید بر لزوم رعایت نظم و حضور به موقع در محل کار توسط مدیران ارشد گفت: جلسات استان بعد از ساعت اداری برگزار شود که ارباب رجوع پشت در اتاق مدیران معطل نمانند.
وی افزود: سرکشی شهرستانی و میدانی باید جزو برنامه های اصلی مدیران باشد و تصمیم گیری های مهم در این بازدید ها گرفته شود.
نجفی ادامه داد: کارگروه های سازمان های برنامه ریزی و سایر حوزه ها به صورت تخصصی فعال شوند و موارد را ریشه یابی کرده و راهکار ارائه دهند.
وی گفت: مدیرانی که با اندیشه های مختلف برنامه های دولت را باور دارند و در قالب نگاه اعتدالی می توانند یاری رسان باشند باید در بخش های مختلف بکارگیری شوند.
استاندار البرز افزود: مدیران از حاشیه بپرهیزند و به برنامه های خود پرداخته و بر رفع موانع تمرکز کنند، ضرورت دارد به مشکلات مردم رسیدگی شده و در این رابطه اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: باید شورای گفتگو فعال شود و اتاق بازرگانی استان ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال محسوب می شود.
نجفی گفت: فضای امن استان باید با همراهی تمامی دستگاه های مربوطه تقویت شود و همچنین در بخش راه ها مذاکراتی صورت گرفته که آزادراه در اسرع وقت تکمیل شود.
وی افزود: زیباسازی ورودی شهرها به جد در دستور کار قرار گیرد چراکه شهرهای البرز باید سرسبز تر باشد و سرانه فضای سبز استان قابل قبول نیست.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید بستر اقامت طولانی مدت مسافران در البرز فراهم شود چراکه نیم درصد راه ها و 18 درصد ترافیک کشور را درالبرز داریم و20 هزار خودرو سنگین که از استان می گذرد به آلودگی هوای استان می افزاید.
وی گفت: از مدیران استان انتظار می رود پیگیری ویژه ای در خصوص دریافت اعتبارات ملی باشند و وزرا به البرز مراجعه کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع قرار گیرند.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.