به گزارش ایرنا در بخش کامپوند مردان این مسابقات، تیم پتروکیمیاگرراد با 24 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و پاس ناجا با 23 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 18 امتیاز در موفق به کسب رتبه های دوم و سوم شدند.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیراندازی با کمان و در بخش کامپوند بانوان، مس کرمان با 22 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های پتروکیمیاگرراد با 20 امتیاز و ذوب‌آهن با 19 امتیاز مقامهای دوم و سوم را بدست آوردند.
همچنین در جدول رده‌بندی لیگ برتر ریکرو بانوان، پتروکیمیاکرراد با 14 امتیاز اول شد و تیم‌های آرمان با 12 امتیاز و شهرداری بندرعباس با 11 امتیاز رده های دوم و سوم را کسب کردند.
در ریکرو مردان، تیم آرمان با 27 امتیاز اول شد و تیم‌های پتروکیمیاگرراد با 26 امتیاز و نفت امیدیه با 14 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.
در مجموع امتیازها، تیم پتروکیمیاگرراد در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های آرمان و مس کرمان در جایگاه‌های دوم و سوم جدول رده‌ بندی لیگ برتر تیراندازی با کمان قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، پنجمین دوره این رقابت ها روز جمعه گذشته به میزبانی پتروکیمیاگرراد در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی تهران و در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار شد.
ت / 6020 / حبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.