life

بیشتر افراد درمورد میزان اهمیت و فواید امگا ۳ در سلامتی آگاهی دارند، اما در مورد اسیدهای چرب امگا ۶ که نقش مهمی در سلامت زندگی روزمره‌ ایفا می‌ کند، کمتر می‌ دانند، می‌ دانید چرا؟

به گزارش جی پلاس، رژیم‌ های غذایی به‌ طور متوسط مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا ۶ را فراهم می‌ کنند اما اغلب فاقد اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. امروز چشم‌ انداز و جنبه‌ جدیدی از امگا ۳، چگونگی، زمان درست مصرف و دفعه های صحیح به‌کار گیری آن را به شما می‌ گوییم که می‌ تواند به شادابی پوست کمک کند. ابتدا باید درک کنیم که مسئول سلامت پوست مان هستیم. امگا ۳ را به‌ عنوان بخشی ضروری برای سلامت سلول ها مجسم کنید، سلول‌ های ما ریشه‌ همه عملکردهای‌ ارتباطات و سلامت ما هستند، بدن‌ دارای ظرفیت ذاتی برای بازیابی، شفا، تعیین محیط مناسب، تغذیه و زمان‌ بندی است. بارها و بارها گفته‌ شده که امگا ۳ برای سلامت پوست یک عنصر کلیدی است، مهم این است که درک کنیم چنانچه افراد در هر سنی، بدون توجه به شرایط پوستی و دلواپسی‌ های مربوط به آن، امگا ۳ را به‌ شکل منظم در رژیم شان بگنجانند، ممکن است بهبود را به شکل محسوسی تجربه کنند. چربی‌ های ضروری امگا ۳ و امگا ۶ می‌ تواند به ساخت غشای سلولی سالم در بدن کمک کند، گرچه امگا ۳ و ۶ برای سلامت بدن انسان ضروری‌ اند اما بدن نمی‌ تواند آنها را بسازد، پس باید از‌ طریق برنامه‌ غذایی‌ آنها را دریافت کند. برای اطمینان از دریافت میزان کافی امگا سعی کنید حداقل دو بار در هفته وعده‌ های سالم ماهی چرب مانند سالمون، ساردین، قزل آلا یا شاه‌ ماهی بخورید، اضافه کردن بذر کتان یا تخم شربتی به غذاها راه خوبی برای تأمین مقداری از این اسیدهای چرب ضروری است، در عین حال گردو منبع خوبی از امگا ۳ است و می‌ تواند به‌ شکل خام به‌ عنوان میان‌ وعده خورده شود یا بو داده و به غذاهای مورد‌ علاقه‌ اضافه شود. منبع: مجله سلامت
کدخبر: 478956
ارسال نظر

موضوعات داغ