life

ماهی قزل آلا به دلیل پروتئین موجود در آن و نیز اسیدهای چرب امگا 3  برای تناسب اندام بسیار عالی است.

به گزارش جی پلاس، ماهی قزل آلا دارای ویتامین های A، B، D است که برای سلامتی بسیار مفید است. در زیر پنج فایده مهم این ماهی را می خوانیم:
تنظیم قند خونماهی قزل آلا منبع خوبی از سلنیوم، اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین D است که هر سه تای آنها سطح انسولین در بدن را تنظیم می کند. Regulates-Blood-Sugar سیستم قلبی ـ عروقی اسیدهای چرب امگا ۳ و اسید های آمینه موجود در ماهی قزل آلا به کاهش کلسترول، انعطاف پذیری شریان ها و تقویت ماهیچه های قلب و ترمیم بافت عروق کمک می کند. پیشگیری از بروز سرطان ماهی قزل آلا نیز شانس ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. یک تحقیق در کشور سوئد که در شش هزار مرد انجام شد، نشان داد مردانی که ماهی های چرب را به طور منظم در رژیم غذایی خود دارند، خطر ابتلا به سرطان پروستات در آنها یک سوم کمتر دیده شده است. Good-For-Your-Eyesچشم ها این ماهی برای چشم هم مفید است. اقزل آلا شامل چربی های امگا ۳ و اسیدهای آمینه است که در جلوگیری از دژنراسیون ماکولا، کوری، خستگی چشم، خشکی و شبکیه کمک می کند.
ایده آل برای مغزماهی قزل آلا منبع غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، است که نقش بسیار مهمی در کارکرد مغز دارد. همچنین این چربی ضد التهاب است. شما می توانید دو یا سه بار در هفته از این ماهی مصرف کنید
منبع: دکتر سلام
کدخبر: 479346
ارسال نظر

موضوعات داغ