متخصصان تغذیه و سلامت توصیه می‌کنند که از افزودن اسیدهای چرب امگا 3 به رژیم غذایی روزانه غافل نشوید.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، اسیدهای چرب امگا 3 چربی‌های چندزنجیره‌ای غیراشباع و سالم هستند که به تقویت سلامت قلب کمک می‌کنند.

سایت هلث‌دی نیوز در مقاله جدیدی به نقل از آکادمی تغذیه و رژیم غذایی چند منبع غذایی مفید و غنی از این چربی‌های سالم را معرفی کرده که به قرار زیر است:

- ماهی های چرب مانند ماهی آزاد و ساردین

- مغز گردو برای استفاده در سالاد و سایر خوردنی‌ها و روغن مغز گردو برای طبخ غذا

- روغن کانولا به عنوان جایگزین سالم‌تر در کره و مارگارین برای طبخ غذا

- تخم‌مرغ‌های غنی شده با امگا 3

آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.