sport

دویدن برای سلامتی خوب است اما اگر چند دستورالعمل ساده را نادیده بگیرید، ممکن است بیش از این که به خودتان سود برسانید،‌ آسیب ببینید.

به گزارش جی پلاس، چند نکته مهم در مورد دویدن وجود دارد، مثل گرم کردن و حرکات کششی قبل از شروع، پوشیدن کفش مناسب و فشار نیاوردن زیاد به بدن، که باید رعایت شوند. به گزارش سایت «ایندپندنت»، هم چنین برای جلوگیری از مصدومیت، توصیه می‌شود که «سرعت و مسافت دویدن را با هم افزایش ندهید.» اگر قرار است سریع‌تر از همیشه بدوید، بهتر است مسافت را کمتر کنید. اگر قرار است طولانی‌تر از همیشه بدوید، بهتر است سرعت دویدن را کمتر کنید. هم چنین اگر تمرکز تنها روی دویدن باشد، ممکن است بدنتان آسیب ببیند. منبع: سلامت نیوز

کدخبر: 219715
ارسال نظر

موضوعات داغ