life

پس از سامسونگ، آمازون نیز با را ه اندازی یک سرویس ویدئویی که البته رایگان است، با غول های این عرصه وارد رقابت می شود.

به گزارش جی پلاس، آمازون پیش از این نیز خدمات ویدیویی ارائه می‌کرد اما کاربران بابت استفاده از آن باید ۹۹ دلار پرداخت می کردند. آمازون از هم اکنون تبلیغات در این زمینه را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد موفقیت سایت‌ها و سرویس‌های پخش فیلم و برنامه های تلویزیونی از طریق وب، آمازون را به سرمایه گذاری در این حوزه علاقه مند کرده است. از ماه مارس گذشته شایعاتی در مورد راه اندازی سرویس ویدیویی توسط آمازون در جریان بود که این شرکت بارها آن را رد کرده بود. در حال حاضر عدم رد اخبار جدید از سوی آمازون بر گمانه زنی ها در این زمینه افزوده است. گفته می شود آمازون در حال مذاکره با تعدادی از شبکه های تلویزیونی آمریکا و از جمله HBO به منظور پخش برنامه های محبوب آنان از طریق خدمات ویدیویی خود است. منبع: وُرلد آی تی

کدخبر: 421878
ارسال نظر

موضوعات داغ