life

در تعطیلات کریسمس امسال اپل باز هم بیشترین میزان فروش را داشت در حالی که لومیا هم توانست خود را به خوبی نشان دهد.

به گزارش جی پلاس، تلفن‌ های اپل ۵۱ درصد از تلفن‌ های فروخته شده در کریسمس را به خود اختصاص داده‌ اند، در حالی که سهم سامسونگ، حدودا یک سوم اپل بود یعنی ۱۷ درصد! تلفن‌ های سری لومیا مایکروسافت هم کریسمس بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ‌اند و با کسب ۶ درصد از این سهم در جایگاه سوم قرار گرفته ‌اند. Flurry در پست خود نوشته: به نظر می ‌رسد که بابانوئل دیگر کلوچه دوست ندارد و اپل را ترجیح می ‌دهد... پس از سه برند اپل، سامسونگ و لومیا، سهم باقیمانده بین سایر کمپانی‌ها تقسیم می ‌شود، از جمله سونی و ال‌ جی که هر کدام سهمی بیش از یک درصد را به خود اختصاص داده ‌اند. برندهایی چون شیائومی، هواوی و اچ ‌تی ‌سی هر یک سهمی کمتر از یک درصد را در روز کریسمس داشتند. christmas-2014-activations اصلی ‌ترین تغییر در سلیقه کاربران افزایش میزان علاقه ‌مندی آنها به فبلت‌ ها است. تلفن‌ های بزرگ پیش از آیفون ۶ پلاس هم در بازار وجود داشتند، اما بدون شک ارائه فبلت اپل، باعث شده تا افراد بیشتری به سراغ این دسته از تلفن‌ ها بروند. اگر این آمار را معیاری بر آینده صنعت تلفن‌ های هوشمند در سال ۲۰۱۵ قرار دهیم، باید بگوییم که در سال جدید میلادی شاهد رشد بیشتر آیفون و افزایش علاقه کاربران به فبلت‌ ها خواهیم بود. منبع: زومیت

کدخبر: 423332
ارسال نظر

موضوعات داغ