معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از توقیف سواری کیا با ۵۰ میلیون خلافی پرداخت نشده توسط پلیس راه ارومیه - مهاباد توسط راهنمایی و رانندگی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، سرهنگ مالکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در خصوص مهمترین رخدادهای پلیس استان در طی هفته گذشته گفت: مصالحه ۸۳ درصدی پرونده‌های ارجاعی قضایی در شش ماهه اول سال جاری که به مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان مراجعه شده بود و با رضایت طرفین پرونده مخدومه اعلام شدند. 

وی افزود: انهدام باند سارقان کوله باغ در شهرستان ماکو با دستگیری سه نفر سارق که به ۱۱ فقره سرقت اعتراف و ارزش اموال مکشوفه از سارقان ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی درباره توقیف سواری خودرو کیا با ۵۰ میلیون خلافی اظهار داشت: این خودرو در جاده ارومیه - مهاباد در حال تخلف رانندگی توسط نیروهای پلیس راهنمائی و رانندگی توقیف و بعد از استعلام مشخص شد که این خودرو ۵۰ میلیون خلافی پرداخت نشده در سابقه خود دارد که با هماهنگی‌های انجام شده این خودرو به پارکینگ هدایت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.