به گزارش ایرنا، هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف کشور به انجام رسید و تیم های کاله مازندران، بانک سرمایه تهران، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و سایپا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
در این هفته از رقابت ها چهار تیم میزبان و 2 تیم میهمان به پیروزی رسیدند و بهترین بازی را تیم کاله مازندران رقم زد و با نتیجه سه بر صفر مقابل شمس به برتری رسید.
تیم شمس که در دیدار گذشته خود با نتیجه سه بر 2 از سد شهرداری ارومیه گذشته بود، در دیدار این هفته، سه ست پیاپی را به مدعی مازندرانی رقابت ها تحویل داد تا دومین شکست خود را رقم بزند.
دیگر اتفاقات جالب هفته سوم بازگشت تیم بحران زده ایرانیان گنبد به لیگ برتر بود و این تیم که هفته نخست را با برتری مقابل شهرداری ارومیه به پایان رسانده و هفته دوم را نیز به علت مشکلات مالی برگزار نکرده بود، در این هفته از تیم قدرتمند شهرداری تبریز باخت.
تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز در این هفته در ساری میهمان تیم سارویه این شهر بود که 2 تیم دیدار بسیار نزدیکی را با یکدیگر برگزار کردند به طوری که چهار ست از پنج ست با اختلاف تنها 2 امتیاز به نفع هر 2 تیم به پایان رسید.
شاگردان ساسان خداپرست در این مسابقه نفس گیر در ست های اول، چهارم و پنجم با نتیجه 29 بر 27، 26 بر 24 و 15 بر 13 مقابل میزبان خود پیروز شد و ست های دوم و سوم را با نتایج 25 بر 22 و 27 بر 25 به حریف خود واگذار کرد تا تنها 2 امتیاز این برد خارج از خانه کسب کند.
با این برد کم اثر، تیم والیبال شهرداری ارومیه با یک برد و سه امتیاز از سه دیدار نخست خود در رده نهم جدول 12 تیمی سوپرلیگ باشگاه های کشور جای گرفت.
در این جدول تیم های بانک سرمایه، شهرداری تبریز و خاتم اردکان به ترتیب با 9، هشت و هشت امتیاز، اول تا سوم هستند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار آینده خود، چهارشنبه هفته بعد در ارومیه میزبان تیم رعد کاشان رده دوازدهمی است.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.